Problemer med SAS Wi-Fi om bord

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av feitfisk, 20. mars 2018.

Tags:
  1. feitfisk

    feitfisk Nytt Medlem

    Innlegg:
    29
    Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    13
    Den sjeldne gangen SAS har wifi på flyet til/fra Tromsø så har jeg problemer med å koble meg på nettet. Jeg får opp feilmelding «We couldn’t find your booking», får da mulighet til å skrive inn PNR i tillegg til navn, men dette hjelper aldri.

    Nå på min reise til HKG så hadde jeg muligheten til wifi på tre(av seks...) fly, men det fungerte kun på flyet fra ARN til HKG. Har tidligere klaget til den norske gullmailen, men etter flere mailer fram og tilbake med både PNR, flight nr og hvilke devices jeg brukte, så endte det opp med at jeg ikke fikk noe svar på hva som kunne gjøres for å løse det.

    Har noen her inne vært borti dette før?

    (Har forresten sendt en ny, lang og fin, mail til den danske gullmailen(etter gode skussmål her på forumet) og håper på en løsning.)
     
  2. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,217
    Likes mottatt:
    17,293
    Bonuspoeng:
    293
    På en flight CPH -SFO fungerte wifi veldig bra. På returen 8 dager senere så var det bare bambus. Av andre flighter så er erfaringen at det å stole på wifi er omtrent som å tro på at J gikk på vannet
     
  3. snik

    snik Aktivt Medlem

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    556
    Bonuspoeng:
    93
    Dette skjer meg ofte, men det er bare å kontakte cc så logger de seg inn med master-passord :)
     
    feitfisk liker dette
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,880
    Likes mottatt:
    57,481
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg opplever det samme hver gang jeg er på et fly med Wi-Fi. Alltid vanskelig å koble på. Alltid melding om at booking ikke kan finnes.

    Travelers voice hadde en runde med spørsmål om blant annet tilkobling på nett, og jeg foreslo at de burde linke Wi-Fi opp mot appen, så man kobler seg på derfra. På den måten kan de differensiere mellom statuskunder og andre, og feks gi Ebg+ bedre/mer Wi-Fi, og enklere oppkobling. Får se hva som gjøres..
     
    DanH and Stuttfeiten like this.
  5. runarg

    runarg Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    695
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fløy 6 ganger OSL-LAX-OSL (via ARN) ifjor. I omtrent halparten av tifellene kom jeg ikke inn på WiFi og kabinbesetningen måtte logge meg inn. Og når jeg først er inne så er jo nettet helt utrolig tregt!
     
  6. Alfred

    Alfred Fly er fantastisk

    Innlegg:
    307
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Hadde problemer senest i går. wifi ute av drift. men synes det er like greit. hva skal man med internett når man flyr? folk som er her inne er vel fly nørder, og vi må nyte det. internett kan man sitte på resten av dagene man ikke flyr :)
     

Del denne siden