Programmer for reisebyrå på "Luksushoteller"

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Christian, 12. mars 2018.

1. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    411
    Bonuspoeng:
    83
    Flere hotellkjeder har egne "luksusprogrammer" der en kan få frokost inkludert, romoppgradering etc om en booker gjennom bestemte reisebyråer. Dette er programmer som Virtusio, Shangri-la Luxury Circle, Fours Seasons Partners etc. Er det noen som kjenner til at noen i Norge har avtale med Luxury Circle?

Noen som evt kan gå god for noen internasjonalt? Har ikke så lyst til å bare finne noen gjennom Google...

2. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
  3. chrisbu

chrisbu Senior Medlem

Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Hør med highend leisure reisebyråer, i Norge er følgende i øverste sjiktet

Select travel
    Becurio
    Paradisreiser

4. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Hva er fordelen med å gå gjennon slike byråer? Kontra å booke direkte hos hotellet? Har de så gode priser hos byråene at de kan kaste inn en frokost?

De gangene jeg gidder å splurge på fint hotell, så er som oftest frokost inkludert?

C

5. maarstad

maarstad Medlem

Likes mottatt:
    248
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har brukt Select flere ganger, vet ikke hva slags avtaler de har, men får stort sett alltid oppgradering og andre benefits.

6. Scribble

Scribble Medlem

Likes mottatt:
    490
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg booker ofte gjennom slike sider når jeg først skal bestille luksushotell. De jeg bruker er: whatahotel.com og classictravel.com. Typiske fordeler er frokost, oppgradering hvis tilgjengelig, 100 dollar voucher som kan brukes på hotellet, sen utsjekk / tidlig innsjekk. Synes som regel ikke prisene er noe særlig høyere enn feks. expedia, men det varierer.

7. Pingus

Pingus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,400
    Bonuspoeng:
    93
    Amex Centurion FHR gir ofte prismatch på BAR og inkluderer da i dette full avbestillingsmulighet, frokost, (garantert) oppgradering samt ekstra "perk" (typisk USD 100 credit/opphold). Meget fornøyd.

8. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    411
    Bonuspoeng:
    83
    Takk, får høre med disse. Det er et bestemt Shangri-la hotell som ikke er FHR hotell. Dessuten gir Luxury Circle bekreftet oppgradering, som er det eneste som duger i julen.

Regner med at en fortsatt ikke kan booke FHR online med norsk Platinum?

9. MathiasH

MathiasH Nytt Medlem

Likes mottatt:
    27
    Bonuspoeng:
    13
    Om du synes hotellporteføljen er interessant, kan kanskje Leading Hotels of the Worlds Leaders Club være noe. Det koster en drøy tusenlapp for det enkleste medlemskapet, men om du bor noen netter i året, er det raskt tjent inn på gratis frokost. Da får man som regel oppgraderinger, tidlig innsjekk, velkomstgave etc. Opplever veldig god service også!

10. enokling

enokling Medlem

Likes mottatt:
    551
    Bonuspoeng:
    93
    mrandmrssmith punktum com har alltid en fordel som frokost eller vinflaske - men jeg pleier å bruke den til å kontakte hotellet direkte om å få samme eller bedre fordel direkte.

Min erfaring er at hotellene elsker direkte-kunder, noe du merker i forhold til alt fra oppgraderinger til mulighet til å prute på pris, eller få barn inn gratis i eksraseng. Det gjelder også de dyre kjedene som Mandarin Oriental og Ritz-Carlton. I London er Cafe Royal (byens beste beliggenhet, SPA og rom) spesielt bra på dette.

Del denne siden