Jeg har ikke flydd så mye mellom KRS og OSL på lørdager før, men på lørdag ble vi møtt med denne doningen på rullebanen: Bare av nysgjerrighet. Har de brukt ATR lenge på lørdager, eller er det et nytt fly på ruten?
Den har ofte blitt brukt på siste kveldsflygning mellom BGO og SVG ganske ofte, og den var i TOS så og si hele sommeren
Fløy KSU-OSL en lørdags ettermiddag, da fikk jeg en ATR-72. De settes nok inn der det passer belegget. Lørdag ettermiddag er jo virkelig et rolig reisetidspunkt.
Ja, det har da holdt på i flere måneder. Men akkurat når det startet vet jeg ikke. Fløy den selv her i september. Føltes litt uvanlig med en slik flytype på OSL-KRS og så så mye lenger tid det tok...... ;-)
Jeg har flydd ATR en stund nå på ruten SVG - BGO - AES på hjem fra Olja. Det fine med dette er at tidspunktet passer perfekt med min nye turnus og at jeg slipper å reise via Oslo. Så nå er jeg hjemme to-tre timer tidligere på kvelden enn jeg var før og det er bare supert! Men jeg har enda ikke vent meg til at både inngang/utgang og Plus er bakerst
Startet i august om jeg ikke husker feil. Koster nesten alltid mer enn vanlige fly og tar lenger tid. Fordelen er kanskje at siden det går så sakte er det servering ombord, noen erfaringer?
Det var det heller ikke noensom hevdet? Jeg kom kun med en enkel observasjon. Spørsmålet videre var om noen visste om det var servering på den aktuelle ruta. Tromsø/Bodø er en mye lenger rute og ikke relevant. Det er ikke servering på OSL-KRS med 737.