Tror ikke dette har vært diskutert før. Hvilke erfaringer har dere når de gjelder pyjamaser på business class? Hvem tilbyr dette? Hvilke flyselskaper har "de beste" pyjamasene? Noen som har fancy fargevalg eller andre detaljer som er verdt å vite om? Undertegnede har bare 1 pyjamaserfaring fra lufta, nemlig Qatar. De var grå og veldig myke og komfortable. Kjør pyjamasdebatt
Jeg har aldri fått pyjamas i business (heller ikke hos QR, er dette noe nytt?), men jeg leste at Delta nylig har begynt å tilby dette (http://onemileatatime.boardingarea.com/2015/12/02/delta-business-class-pajamas/). Jeg har heller aldri savnet pyjamas, men er det noe jeg virkelig savner, som jeg også har nevnt tidligere på forumet så er det bedre puter i business class.
Ja, Qatar tilbyr pysjamas på nattflighter. Jeg kjenner ikke til noen andre som gjør dette i business. Jeg har et par-tre liggende hjemme i skuffen sammen med annen "merchandise" og har fortsatt tilgode å prøve den ...
Eva Air har dette i Business. Den er god og myk! Brukte den senest i går kveld når jeg lå på sofaen og så på film!
Har aldri fått pysj i business, men har et par-tre sett Singapore F pysjamas (Givenchy) som har blitt godt brukt i sofaen. Faktisk så godt brukt at jeg prøver å finne ut hvordan jeg skal få orget meg noen nye...
Har fått på Qatar i business på flight både fra SIN-DOH og DOH-OSL, begge deler har da vært nattflighter. Synes Qatar sin er helt ok og behagelig å ha på. Samboeren min bruker sin fortsatt med jevne mellomrom og hun sier hun synes den er veldig komfortabel
Pysjen er din til odel og eie, ville ikke vært veldig happy med en "brukt" PJ. Har min egen Ralph Lauren, som er prima til bruk når det ikke deles ut....
Jeg synes at de kunne sammenlignes med f.eks. Thai First. Jeg skrev om de i fjor høst: http://insideflyer.no/eva-air-royal-laurel-class/
finner ingen seter når jeg søkte på united.com? feks LHR-BKK på noen random dager. noen som vet til hvor det er mulig å få tak i award biletter?
I fjor var det masse ledig på BKK-AMS-BKK og TPE-CDG-TPE, men kanskje folk har funnet ut at de har et rimelig bra produkt og derfor har ledige seter forsvunnet tidlig?
Fint om noen kan legge ut bilder av Pysjamas samlingen sin Jeg har begynt med min samling på denne gamle tråden