Hei, Jeg skal ut å fly med BA i Club World snart. Har flydd en del med BA i C klasse og har kun en gang sett noen med pysjamas i long haul. Er det litt galt å bruke pysjamas i C? Er dette kun forbeholdt de som fly i F? Jeg har en fra SQ F som jeg vil gjerne bruke, men er usikker om det blir riktig
Kjør på! Har alltid pysj på nattflight i Business. Ble til og med kommentert av et svensk crew en gang "pyjamas? Va smart!"
Reiser alltid i pysjamas i C, selv på dagtid. Tar den på før take-off. Bruker også nattlue med dusk og går rundt i turistklasse med et glass melk og stearinlys.
Første setning er troverdig, forståelig og litt gladmelding til oss som gjerne vil bruke PJs i C. Andre setning virker noget ironisk. Eller har du dagadresse på lukket?
Jeg bruker shorts og t-skjorte i SAS C, for det er så kokende hett i kabinen at noe annet blir vått av svette.
Takk for alle gode tips, erfaringer og forslag Er vel et poeng at det kan bli varmt på flyet, jeg har plass på UD på BA 747 så får heller ta på meg noe tynne klær
Da blir ditt stearinlys og fyrstikkeske inndratt garantert! hehe Og jeg vil tro du blir svartelista og får en prat med sikkerhetspersonell etter landing. Har du flere flyvninger på billetten vil jeg tippe de ryker. Det blir jo som å røyke. Kan huske en tufs røyka ombord på bussen på vei ut til flyet fra Doha til Osl. Han fikk ikke være med flyet...