Er det noen her som er godt kjent med Standard dobbeltrommene på The Hub? Ser jeg kan velge rom i appen nå (Sjekker inn i morgen). Er det noen som er bedre enn andre? Evt. noen romnr man burde unngå? Som gullmedlem hadde jeg håpet kanskje det skulle stå en oppgradert kategori i appen nå, men det har jeg ikke sett :/
Jeg har opplevd at det kan lønne seg å ikke velge rom på forhånd. Gjorde det en gang og fikk da beskjed ved innsjekk at de ikke kunne oppgradere meg (var Gull-medlem da) siden jeg hadde valgt et spesifikt rom. Vet ikke om dette bare var en enkel avvisning, eller om det var reelt. Har siden ikke valgt rom før jeg ser at jeg evt er oppgradert i appn.
Enig med siste taler. Ikke velg rom før du er oppgradert, noe du forhåpentligvis blir innen i morgen tidlig. I verste fall kan du svare på sms'en du kanskje har fått fra hotellet, om at du hadde satt pris på en oppgradering..
Takk for tips begge to! Spurte i SMS'en om det var mulig for meg som gullmedlem og bli oppgradert. Så nå får vi se...
Merkelig greier dette med automatisk oppgradering en romkategori opp som platinum. I appen så pleier oppgraderingen komme 1-3 dager etter bestilling, noen ganger ikke før dagen før ankomst. Men ser nå av appen at jeg har blitt flyttet opp 2 kategorier for et opphold på 6 dager i Stockholm i sommer. Det har jeg aldri sett før så lang tid før avreise
Da ble jeg oppgradert til et twin superior, som var det de hadde ledig sto det i SMS'en. Ser på bestillingssidene deres at det er mulig å booke Deluxe også, men man blir kanskje bare flyttet en kategori som gull?
Jeg ser det samme på mitt kommende opphold hos Villa Copenhagen i slutten av juli. En kategori opp i appen på begge rom (har booket to rom). Har enda en bestilling på samme hotell i november, der er det foreløpig ingen synlig oppgradering. Dette var nytt for meg også
Veldig godt poeng fra en lifetime platinum @Baldrick der. Om man har valgt rom på forhånd, er det ofte et velkomst-kort og evt en sjokolade eller stæsj på rommet lenge før du ankommer. Da kommer ikke resepsjonen til å endre deg over til et annet rom ved innsjekk - selv om de har bedre rom på lager.
Aldri sett lignende som platinum selv heller. Men pleier sjelden å bestille mer enn et par uker fremover i tid, så jeg har ikke bredt grunnlag for å vurdere akkurat bestillinger langt frem. Sjelden jeg ser oppgraderinger før dagen før, i appen - men de dukker nesten alltid opp samtidig som hotellet tildeler rom ca 18-24 timer før innsjekktid kl 15.
Gavekort: kan disse brukes i Sverige Danmark også? Skal bo mye i Sverige i sommer,hadde blitt mye på viatrumfen
For ca en måned siden bestilte jeg et opphold hos Clarion Tyholmen Arendal som skulle vært gjennomført til uken. Min første bestilling etter å ha blitt platinum. Bestillingen var på et standardrom. Ganske raskt etter bestillingen stod det i appen romkategori superior. For et par uker siden stod det så standardrom. Så for et par dager siden, ca en uke før oppholdet, stod det suite med et konkret romnummer. I dag måtte jeg gå inn å avlyse oppholdet, da jeg skal til en annen del av landet istedenfor til uken. Det smertet imidlertid litt mindre da det nå stod superiorrom med et konkret romnummer. Jeg kan ikke fortelle noe om hva rommet mitt faktisk ville blitt, men det ser ut som å være en kombinasjon av IT-systemer og manuell planlegging, hvor man kan ha grundig berg- og dalbanereise underveis.
Et kommende opphold på Farris er sporløst forsvunnet. Både fra app og nc.no.(nei, jeg har ikke avbestilt det) Oppholdet har eller ikke blitt oppgradert en klasse siden bestilling, så jeg har holdt et øye med den. Hmmm, mulig jeg må fyre av en mail til uken om det ikke dukker opp igjen.
You`ll never walk alone! Jeg har akkurat samme problem med en Farris bad booking. De fikk lagt bestillingen tilbake på mandag etter en mail, så på onsdag var den borte igjen. Nytt forsøk på å legge den tilbake har ikke fungert. Så de svarte på mail at de skulle feilsøke problemet. Bare å fyre av en mail, så ser de at flere har samme problem.
Ble mail til platinum-mailen der jeg fikk bekreftet at jeg hadde rett og hotellet tok feil med en beklagelse, så får de forhåpentligvis oppdatert personen det gjelder.
Jeg har også et sånt opphold på Farris Bad som har blitt borte. Det er fortsatt synlig i appen, men beskjeden "Oops, something went wrong" kommer når appen prøver å hente ned eventuelle endringer i bookingdata.