Kan nevne at jeg fikk epost fra NCC med "gratulerer med lifetime platinum". Men ikke så mye mer enn det.
Killjoy! Neida, det er jo ikke så veldig magisk med life Plat, men de er rimelig stødige på oppgraderinger hos NC.
Noen som har anbefaling når det står mellom Comfort Hotel Malmö og Quality Hotel The Mill? Har aldri vært i Malmö, og er usikker på hvilket av disse som er mest å betrakte som "sentrum". God frokost er for ellers et poeng
De ligger noelunde like langt fra innerstaden, så spørs litt hva du har tenkt deg. Comfort ligger nærmest togstasjonen dersom det har noe å si. Mill ligger på andre siden av innerstaden, men litt mer «greier» rundt. Området rundt togstasjonen er veldig industri
Ikke fått noe mail, men så tilfeldigvis at det er triple poeng på bookinger som gjøres i dag! https://www.nordicchoicehotels.no/kampanjer-og-tilbud/triplebonuspoeng/
Kan bekrefte det, ja. Ingen stor ståhei Eller én ekstra god deal på neste booking, liksom? Litt dårlig.
En annen ting: det er jo litt vrient å feks få Viatrumf på Somerro. Siden de har sin helt egne booking side. Men hva med booking for poeng? Noen gode eller andre erfaringer der? De har jo ikke booking i appen heller (forsåvidt likt med Farris, feks), og heller ikke mulighet til å booke for poeng på egne sider så langt jeg ser. Mulig kundeservice kan ordne, men må man virkelig plage dem med noe som burde vært mulig online?
Ja, du må plage kundeservice med poengbookinger for alle hoteller som har egne bookingsystemer. Det virker som dette gjelder flere og flere av de frittstående hotellene, feks Farris Bad. Hovedproblemet er at det er umulig å vite om de har noen ledige bonusrom før du ringer/mailer
Platinum medlemmer kan "kreve" å få booke bonusrom, hvis standardrom er ledig på ønsket dato. Så da kan man se bort ifra om det er ledig bonusrom eller ei. Maila til platinum kundeservice for å få booke et standardrom hos Farris bad for litt siden. - Farris står oppført med 30k poeng for standardrom og 40 k for bedre rom. Kundeservice trakk 40 k poeng for min bestilling, noe som egentlig var tullete iom at hvis jeg hadde bestilt selv et standardrom for 30 k så ville jeg bli oppgradert til ocean deluxe( 40k) likevel pga perks. Så det kan lønne seg å presisere, for å spare noen poeng.
Veldig rart. Du skal jo ikke få lov til å booke deluxe-rom uansett på garantert bonusnatt-fordelen siden det krever at det standardrom er ledig. Du mister også rett på garantert oppgradering hvis du bruker fordelen, men du kan såklart få oppgradering allikevel hvis hotellet føler for det. Den ene gangen jeg prøvde meg med garantert bonusnatt hos Farris bad var de forøvrig tomme for standardrom og jeg fikk nei :/
Tidligere før Farris gikk til egen nettside for bestilling, kunne man velge standard rom for 30k eller Superior/Deluxe ( husker ikke helt hvilken) for 40 k poeng de gangene det var ledig bonusrom. Nå som choice må booke for oss, lønner det seg å ta laveste poengpris for de med status.
Ah. stemmer. Jeg leste det som at du måtte bruke fordelen garantert bonusrom fordi det ikke var fler igjen. Da hadde du jo fått standardrom, men hadde risikert å ikke få oppgradering.
Jeg får opp meldingen «Du har et Nordic Choice Club Mastercard. Logg inn på "Mitt Mastercard" for å kontakte SEB om du vil endre din personlige informasjon.» når jeg vil endre tlfnr. Skulle få en liten trumfslump i dag men det ser ut som dette setter en stopper for det.
Du kan endre telefonnummer hos trumf også, men det er vel litt mer greier siden et nummer bare kan være tilknyttet en konto der
Har du faktisk forsøkt å endre nummeret? Det er navn, epost og fødselsdato som er "grået ut" på profilsiden.