Hei og hå. Ser veldig bra ut!!! Takk for at du deler. Om... du vil, neste gang, så kan du bygge bildene dine inn i teksten. Det gjør du ved å registrere deg på en bildetjeneste som for eksempel Photobucket.com (gratis). Da vil du kunne laste opp de bildene du vil ha med i rapporten der. - Velg så "share links" for bildet du vil ha inn i teksten - Kopier linken "direct" - Marker så området der du vil ha bildet i reisebrevet ditt og klikk på ikonet for bilder her på Reisefeber. Samme sted som du velger tesktformat etc når du skriver en post. Lim inn linken der. BaaaAAAaaAAAaaZoink - så har du bildet i rapporten. Det høres tungvindt ut, men er faktisk veldig smud. Det blir lettere for folk å lese rapporten din. MEN FØRST OG FREMST - så er det kjempekult at du gidder å dele bildene dine på Bonusfeber! Stå på. Vi gläder oss til mer
Oj, oj, oj - og så har jeg etter to besøk ikke klart å få med meg det! Satt i loungen senest for noen dager siden og drakk rødbrus uten kullsyre ... (dunke-hodet-i-bordet, skallebank fortjener jeg uansett for denne håpløse forbigåelsen) Supert at du deler - neste besøk (forhåpentligvis allerede i morgen hvis alt går etter planen) blir nå enda mer å glede seg til
Takk for at du deler! Krug serveres vel bare midlertidig siden loungen også benyttes av F-passasjerer inntil F-loungen er ferdig, eller tar jeg feil nå?
Sitter i kantina i Dubai og teller ned til avgang til Doha - håper jeg rekker innom loungen for et glass eller fem med Krug (kort transfer, men jeg skal jammen løpe raskere enn jeg unnagjorde 60-meteren på barneskolen)
Flyet var 30 min forsinket, og kapteinen beklager "any unconvinience it may have caused you". Bussgate og desperat løping, desperat kikking på klokka, og deretter er heller ikke avgangen ført opp på skjermene, må ta kontakt med servicedesken, mer løping, opp og ned trapper (hvorfor i all verden kan ikke folk lære seg at man i rulletrapper skal stå på høyre side og gå/løpe beina av seg på venstre side). Og der står det jaggu en fyr og fekter med armene og roper Oslo og peker mot B10. Det er bare å innse det - Krugen blir et fata morgana.. jøje meg så trist man kan bli over tapte utsikter til bortskjemt primadonnabehandling