Da drar Qatar i gang en 2-for-1-kampanje igjen ... Rimeligste destinasjon er (som vanlig) BKK, mens det også er gode priser for noen andre destinasjoner, inkludert DXB og SIN. http://www.qatarairways.com/no/en/offers/global-promotion.page# God tur!
Da var vinterferien i boks, OSL-SIN, men måtte nøye oss med Business Saver på returen da de billigste nok har gått i salgene som har vært. Så det ble tur for 2 voksne og 1 barn, pluss et 5 netters cruise med Ovation of the Seas i Grand Suite.
Booket en tur med 11 timers layover (lander tidlig i DOH på returen). Er det noen verdi i å ta en tur innom DOH eller er det like greit å booke seg inn på hotell og slappe av?
Får begge 2 dobbel poeng eller får kun vedkommende som bestiller poengene? Noen som har lyst å ta en tur, men ingen å dele turen med? I'm up for it!
Eg hadde gjerne reist på tur, men eg kan ikkje slå meg laus på bookingsider før eg har fått vaktplan og oversikt over forelesingar for neste år. Men har notert meg ein tilgodelapp
Enig med @Stuttfeiten - vanskelig å finne tid mellom all hverdags murua. Nei, fact is fact. Når man driver business hvor man må være tilstede, er det vanskelig å planlegge langt frem i tid. Jeg søkte på barnas vinterferie i uke 8/9/10 (mange kull, mange landsdeler). Da var det tynt med billetter til 1 far, 1 mor og 2 halv-voksne, 3 babies rever). Kanskje ta klasse 2 lappen, og kjøpe verdens største camping bil ?