Radisson Blu Hotel Shanghai New World 14 November 2015

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av CaptainPoint, 19. des 2015.

  1. CaptainPoint

    CaptainPoint EBD, Livsnyter, Reisesyk, Happyface, Karma

    Innlegg:
    182
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    Her kommer en liten vurdering av oppholdet mitt på hotellet, hadde kun 1 natt, ettersom min spontan tur til Shanghai, kun var beregna på 14 timer i landet.
    Utrolig greit hotell, midt i byen, kort avstand til restauranter, underground og alt det meste innen shoppingsplasser.
    cc7.jpg

    Lett å finne fram fra flyplassen, men typpisk når du er for første gang i byen, og hiver deg på det lokale toget som typisk stopper på alle stopp, og uheldigvis bommer på togstasjoen du skal gå av, og turen inn til sentrum tar greit 1.5 time.. gåsh, gikk fortere på tilbakeveien...heldigvis

    Hadde reservert hotellet noen dager før, og gitt beskjed at jeg var CC Gold, og da jeg kom i resepsjonen så var allerede oppgradering av rom blitt ordna til, og i dette tilfellet så var det gull værdt, for hadde bare bestilt noe enkelt og kjedeligt i starten av, men hva jeg fikk oppgradert til, det kommer etterhvært.

    Er veldig fornøyd over kundeservicen på hotellet her, fra hjelpen jeg fikk ved innsjekking, gikk utrolig rask, og herren bak disken var greit god i engelsk, og gikk effektivt.

    Nå tilbake til oppgraderingen:
    Huske ikke helt hvilken etasje, men tror det var rundt 18. eller noe sånt, og var veldig ryddigt og rent hotell.
    Kom ut av heisen, og gikk noen meter, og var dette som møtte meg da jeg fant mitt rom:
    cc8.jpg
    Dette var i gangen, og rommet mitt var bak døra til venstre.
    Første jeg fikk se når jeg kom inn var dette:
    cc1.jpg
    Fantastisk! og når jeg snudde meg til høyre for å se kor soverommet var, så var det dette som møtte meg:
    cc2.jpg
    Pigede! Sallan for en kingzice på rommet her, sykt å vær singel å alene å i tillegg få noe sånt gratis!
    Ay ay, skal vel overleve...
    Så fortsatte jeg å kikke innover å se hva som dukka opp, tenkte meg det var noe overaskelse senere og, oppi den goe starten på megazicen på rommet...
    Jakten på senga fortsetter:
    cc3.jpg
    Nå begynner det å ligne noe.... vi går videre....
    cc4.jpg
    WOw! å i tillegg så var det stor dusj til høyre bak speilet, men eneste negative med jacuzzien var at det tok en evighet å fylle det opp med vann, men tok sin tid.....

    Endelig,,, der va senga!
    cc5.jpg
    Var sinnsykt fornøyd over oppholdet, og senga var megagod, selv om oppholdet var greit kort, så gjor den susen for di timene det trengte å lada opp batteriene før sightseeingen i byen tok sitt.

    Hadde minibar, treigt internett,,, funka ikke på facebook, god seng, masse innpåslitne damer i byen, lite muligheter for nattmat i gågata, kun kfc så hadde åpent på natta, ellers veldig bra hotell å campe på.

    Har ennå ikke lagt reisebrev om turen til Shanghai i Nye Bizz til Sas, men skal få lagt opp link fra den her, når jeg får laget den
     
    Last edited: 19. des 2015
    Fisc, Baldrick, view and 5 others like this.
  2. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Flott rapport! Gleder meg, skal bo der selv om par uker.
     
  3. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Takker så mye for at du deler! Ser ut som en flott opplevelse :)
     
    CaptainPoint liker dette
  4. chrt

    chrt EBD og litt annet ...

    Innlegg:
    515
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    93
    Bra rapport. Noen tips fra en med 5 år erfaring som boende:
    - Man tar ALDRI metro fra flyplassen i Shanghai. Sjåfør (200 rmb), maglev-tog + tog/metro eller taxi.
    - Gågata Nanjing Road kan til nød beskues dagtid, men kveldstid: Hold deg unna om du vil ha mat og/eller festligheter.
    -Shanghai er så stort og har så mye å by på, så undersøke kjapt på forhånd, for tiden flyr...
     
    CaptainPoint liker dette
  5. CaptainPoint

    CaptainPoint EBD, Livsnyter, Reisesyk, Happyface, Karma

    Innlegg:
    182
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    Stor by, uten tvil, ikke lett å vite alt på en gang når du kommer til en ny plass, men det gjor absolutt turen min værdt det.

    Fant heldigvis ut at på tilbaketuren til flyplassen, så konne jeg ta magleven,sparte meg for en god del tid på toget på tilbakereisen, og var faktisk ganske kult å ta den, hold on, har ett bilde å to fra den turen der......
    mag3.jpg
    mag1.jpg
    mag2.jpg
    Sinnsykt effektivt, 300km/t og null stopp på veien, anbefales skal du komme deg raskt fram fra flyplass og andre veien til byen.
     
    Last edited: 20. des 2015
    chrt liker dette
  6. CaptainPoint

    CaptainPoint EBD, Livsnyter, Reisesyk, Happyface, Karma

    Innlegg:
    182
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    Ja det var en bra tur, men alt gikk fort, så du skal ikke se vekk fra at jeg tar meg en tur til til byen der og bruker litt lenger tid ;)
     
    Shyneno and MadsVaHa like this.
  7. Anton80

    Anton80 Senior Medlem

    Innlegg:
    712
    Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    20151108_094827.jpg

    Noen raskere ? ;) (Har et bilde av 431 også, men bildet er litt uklart :)

    Bodde foressten på samme hotell, var meget godt fornøyd.
     
    Last edited: 20. des 2015
    RoadKing and CaptainPoint like this.

Del denne siden