Jeg har ikke testet, men jeg tror den også vil fungere her på berget. https://www.radissonrewards.com/secure/offers/14795323
Fra terms and conditions: «To be eligible for the Promotion, you must: (i) be a Radisson Rewards® (formerly Club CarlsonSM) member; (ii) have received a private email invitation to participate in the promotion (“Eligible Member”)...» Hvor kan man få en slik «private email»??
Eg òg. Oppdaga også at eg måtte melde meg på nyhetsbrevet igjen. Kan kanskje ha ramla ut no i sommar pga lovendringa? I alle fall så kansellerte eg fire netter og booka på nytt. Sparte over 20 kroner på det også. Så får ein sjå om det dukkar opp litt meir poeng.
Bonusnatt på Park Inn OSL kostar 44 000 poeng, 70 000 på Radisson. Dei absolutt billigaste hotella ellers i verda ligg vel no på 9000 poeng/natt? Ved overføring til EB blir 50 000 RR poeng til 5000 EBpoeng (10:1).
Ja, alle kombinasjonar er gyldige seier vilkåra. 4 på rad, 2+2, 4x1, 1+2+1.... Edit: Fire bonusnetter gjer også nytta.
Kansellerte mine bestillinger også , og booket på nytt. Mangler fortsatt en foreløpig , men sender kjerringa avgårde eller noe...
Husk bare at dersom du ikke har fått mailen, hjelper det ikke om du melder deg på. Du får ikke poengene. Jeg gjorde det sist, og etterspurte poeng. Klar tale om at jeg ikke var "invitert".