Har to jobbovernattinger som klaffer og har meldt meg på, men vrir hodet på hvordan jeg kan få til 3 til og cruise inn 15’ poeng.
https://storefront.points.com/radisson-rewards/en-US/buy Salg på club carlson poeng. 75 prosent ekstra poeng bonus ved kjøp av poeng. kan konverteres til EB.
Hvis man tar utgangspunkt i at man kjøper feks 30.000 poeng så vil man få 22500 i tillegg som bonus..dvs totalt 52500 poeng for 210 usd. Usd kurs for øyeblikket er 7,80. dvs 1638 NOK. Disse kan konverteres til 5250 EB.
Nå er det en stund siden jeg brukte CC poeng, men mener å huske man fikk rimelig gode hoteller for 50 000 poeng? Eller husker jeg feil? C
Denne kampanjen har gått over all forventning. Ved tidligere kampanjer har man måtte vente til kampanjen var over, og vel så det, før ekstrapoeng har kommet inn. Nå tikket det inn 5000 ekstrapoeng etter de 2 første overnattingene, nye 10000 etter 5, og ytterligere 35000 etter 10 overnattinger. Kom sammen med de ordinære hotellpoengene 1-2 dager etter utsjekk. Da gjenstår det bare at Radisson blir raskere med utbetaling av Trumf!