Rapporteringsløsning for jobbreiser

Tråd i 'Nyheter' startet av TMan, 25. juli 2019.

  1. TMan

    TMan Nytt Medlem

    Innlegg:
    43
    Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
  2. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Kan jo bli spennende! Men siden det står Februar 2019 ville jeg nok tro det vil ta sinn tid... Kunne man ikke f. eks hatt en konto for privat bruk og en for jobb bruk med eventuell point-sharing på jobb konto så arbeidsgiver ikke skulle miste poengene når ansatte f. eks slutter?
     
  3. Alekseolsen

    Alekseolsen Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    143
    Bonuspoeng:
    43
    Bare jeg som har null tiltro til at dette kommer til å fungere uten en masse bugs og utilsiktede virkninger?
     
  4. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Nope, er SAS IT inne i bilde er alt mulig :p
     
  5. Mavo

    Mavo Senior Medlem

    Innlegg:
    533
    Likes mottatt:
    472
    Bonuspoeng:
    63
    Mytos er vel samme selskap som har utviklet løsningen for Telenors bedriftskunder, hvor en skiller ut privat bruk kontra jobbruk. Det fungerer etter min erfaring veldig bra, så det er jo lov å håpe!
     
  6. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Problemet er vel at Mytos (eller hvilken som helst annen tredjepart) er avhengig av SAS IT sine systemer o_O

    Forøvrig har jeg litt på følelsen av at dette kokte bort i ingenting, jeg har ihvertfall ikke hørt et pip om dette etter at hypen om de nye reglene roet seg.
     
  7. October

    October Senior Medlem

    Innlegg:
    932
    Likes mottatt:
    2,091
    Bonuspoeng:
    93
    Selvsagt ikke. Det er jo bare tull å bruke penger for å prøve å følge med på dette der. Helt håpløst regelverk som bare skaper byråkrati og koster mer penger for samfunnet totalt enn det bringer inn.

    Summa summarum: Folk gir f...
     

Del denne siden