Reality check

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av Henning, 07. mai 2014.

1. Henning

Henning co-founder Offisiell Representant

Likes mottatt:
    1,814
    Bonuspoeng:
    113
    Du har en god dag, du føler deg ovenpå og vellykket... du føler deg privilegert og godt "over gjennomsnittet"... helt til du skal melde deg inn i Etihad Guest...

Etihad Guest.png

2. tommy777

tommy777 founder

Likes mottatt:
    5,565
    Bonuspoeng:
    113
    HRH Tommy. Den er fin.

Jørgen and Henning like this.
  3. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
  4. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    430
    Bonuspoeng:
    63
    Fantastisk:)

5. Superhai

Superhai Brigadier

Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    Håper ikke det, siden Master brukes om gutter under som regel 16 år! Men ikke visste jeg at du var potensielt Baroness, HE, HRH, HM, eller Sheikha!
    British Airways har fortsatt en del titler, men de har kuttet ut en del de siste årene.

6. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Master Williams, pleier jo han butleren i Fresh Prince of Bel Air å si! Makan, all den kulturelle lærdommen man fikk av junk-tv... hehe.

Tja, jeg har iallefall sjans på Mrs, Phd, Dr og Prof - i tillegg til Miss og Ms :p Hadde de bare brydd seg om europa skulle jeg banka i bordet med Siv.Ing også, men gud forby at man skulle få beholde den tittelen... hmpf! ;)

7. Superhai

Superhai Brigadier

Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    Det finnes shady websider som påstår de selger titler, eller så får du bare endre navnet.

8. Olav

Olav Galning

Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    8
    *Kremt* Master William, uten "s"... :p
    Jaha...?

Hørtes ikke ut som den samme frøkna jeg ble kjent med for noen få år siden ;) :p

9. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Sant!

Og i teorien! :p Hva jeg finner ut i praksis er en annen sak :p Har ingen hinder for å få meg den tittelen om jeg går inn for det. Er litt verre på bli HRH på pur vilje :p

10. Martin Foss

Martin Foss Senior Medlem

Likes mottatt:
    349
    Bonuspoeng:
    63
    Vet det finnes nettsider der man kan kjøpe seg et lite stykke land i Skottland (Type: Et par kvadratmeter, og så finasierer det oppussing og vedlikehold av et sott eller noe), som visstnok gir en lov til å bruke tittelen Lord/Lady. En kollega tok den langt nok til at det stod Lord foran navnet hans på kontoutskriften min når jeg hadde overført noen penger jeg skyldte han.

tommy777 and Ida like this.

Del denne siden