Hei! Først og fremst beklager hvis dette er feil sted, håper en admin kan flytte tråden riktig. Jeg skal fly sammen med min bedre halvdel i sommer, vi skulle fly Norwegian men nå har Norwegian sendt mail om at de outsourcer flyet til et annet selskap, på grunn av flyskrekk blir dette ramaskrik. Norwegian melder at det ikke gir krav på refusjon men jeg synes det høres ut som en mangel som gjør at kjøpet kan heves, er det noen som har vært igjennom likevel tilfelle. Hvordan er eventuelt sjansene for å få refusjon?
Du har kjøpt en reise fra A til B og selskapet du har kjøpt reisen av tilbyr derved å frakte deg fra A til B. Usikker på hvor du mener mangelen kommer inn her? Selv da Norwegian aktivt markedsførte Dreamliner opplevelsen, og likevel ikke fløy Dreamliner til reisemålet fikk passasjerene medhold i at dette var en mangel (denne er til og med prøvd i rettssystemet). Jeg tviler sterkt på at du har noen sak her.