God morgen fra Hua Hin. I går måtte vi shoppe mer, grunnet at vi fortsatt ikke har mottatt 1 av 2 kofferter. Snart har jeg tjent opp jordbær overnattingen på CHP i poeng på dette, så noe godt kommer det ut av dette for en bonusnisse Edit: Dekker reiseforsikringen massasje, mot stress over den savnede baggasjen? Jeg spør for en stresset kone. I går så jeg noe vi aldri har sett før, nemlig en regnbue i ring rundt solen Ha en strålende onsdag alle IF-ere.
God morgen fra Koh Samui. I går hoppet vi på scooteren og tok en tur til Fisherman’s village hvor vi hadde middag i solnedgangen. God stemning!
God morgen fra det Indre Østfold! Egentlig er det en URK!! dag når jeg tenker meg om. Halvannet døgn etter hjemkomst fra Buenos Aires skal turen i dag gå OSL-LHR-BOG-GYE-GPS. I løpet av nattetimene har det tikket inn meldinger om endringer i reisen, og hvor det nå ser ut til å bli overnatting i London og offsleg mange timer å vente i GYE på at flyet skal gå videre til GPS. Årsaken ligger sannsynligvis her, med diverert til San Juan og derfra tilbake til BOG. Det som er spennende, er jo hva som skal skje videre. Etter hva jeg kan se på Flightradar24, er flyet vårt på vei fra BOG nå og etter normal rutetid. De vil helst ha oss på et fly som skal gå kl. 1500 i morgen og så videre derfra, men har så langt bare klart å booke om BOG-GYE mens GYE-GPS fortsatt mangler. Dette kan bli litt ulidelig spennende!
Morn fra en benk. Frisk luft er OK når hodet ikke helt hebger med ende. Sommeravslutning i går, med øl og akevitt… merker at jeg begynner å bli eldre ja. Gleder meg til første kaffe, og andre, tredje og fjerde. Kunne heller tenkt meg å være i Thailand, men det blir min tur igjen etterhvert Ha en flott dag alle sammen!
God morgen fra Sølvbyen. Solen skinner. T-22 timer til vi skal være i luften. Må snart begynne å pakke. Håpet er at vi også etter hvert kan spre bilder av vakre omgivelser. Prøvebestilte leiebil i VDS etter reklamemail fra Avis/Eurobonus som lovet mange poeng. Nesten dobbel pris av direkte bestilt hos Avis. Nok en gang bevist at det ikke er noen gratis lunsj. Ha en fin og spennende dag, alle IFere!
God morgen fra hjemmekontoret. Jeg er godt i gang med dagens dont, mens solen er på vei rundt hjørnet. Skogbrannfare-varselet er borte fra Yr, håper det stemmer. Ha en fin dag, alle sammen!
Mårn fra OSL-HAU! Det blir tur retur og noen jobbmøter i dag. Og i morgen venter fakirflyet til Alicante kl 05.45 I neste uke starter sommerens stortur til Bangkok og Koh Samui fra GOT via SIN med LH. Fant noen brukbart billige billetter for 3 i business helt på tampen av juni her så da ble det bestilt i en fei. Kommer en Tesla model 3 seg helt til Landvetter på en full lading tro?? Ha en fin flydag!
På solkysten er det i alle fall godt vær! Litt kjølig .. 14 grader foreløpig og yr sier at det blir 18 etterhvert .. Verden beveger seg langsomt, kanskje mot det bedre ..? Heldigvis hele 106 dager til neste flytur ..
Thailand og syden og alt det der er flott, men lite slår gitter på vinduet på bortekontor. Ellers er det 3 arbeidsdager igjen før ferie. Starter med Bruce på fredag og så er det Swiss operert av sas og swiss operert av Air Baltic på mandag. God midt i uken
God morgen fra Oslo, her tyder ting på at det blir en vaaarm dag! Gikk til det tunge skritt å avbestille vinterferiebilletter for familien til CUN i går, var blitt et uoversiktelig lappeteppe av to bestillinger, en haug med dårlig korresponderende fly, og temmelige ekstreme venteperioder for enkelte på IST både den ene og andre veien, samt ikke minst behov for overnatting på ARN både på vei bort og på vei tilbake. Som en plaster på såret fikk jeg klarsignal til å ta med ungene til NYC. Smart som jeg er har jeg derfor booket tur over dammen både i skolens høstferie og i vinterferie
God formiddag fra l'office a la maison. EU kontroll ble bare kluss, så endte opp med å jobbe hjemmefra. Strek i regningen, men går seg vel til. Værtypen er av sorten god i dag, så det er jo hyggelig. Begynt å komme en del geitebrems eller hva de nå heter på kveldene, noen som har noe tips til å motvirke disse flyvende billene, så mottas det med takk.
God lunch fra Tigerstaden! Ble en visitt på kontorkontoret i dag, hvor det er god sommerstemning. Blir nok en felles ekspedisjon til nærmeste is-utsalg ila. dagen også, sånn for å sikre at stemningen vedvarer. I kveldingen blir det et gjensyn med Dr. Indiana Jones! Har skjønt på anmeldelsene at forventningene til dette siste kapitlet i sagaen bør holdes på et moderat nivå, men regner det som sikkert at dette blir bedre enn forrige runde. Nyt lillelørdagen, hvor enn den tilbringes!
Solen er tilbake i Norges vakreste storby. Og siden @Berlioz startet tanken ble jeg minnet på at det er sånn ca T-90 til Bangkok. Japantråden har inspirert til nye muligheter på stopp over. Så det kan bli landsbygda i Japan. Neste gang jeg er der.
Stor stemning på Amex sommerfest, litt kleint å ta bilde da det blir umulig å være diskret. Hvitvin og fingermat ved ankomst, buffet om en halv time. Traff jammen på kjente og.
Hadde du også på deg lyseblå skjorte? (Siden det tydeligvis var enighet om påkledning på arrangementet.. )