Noen gode tips til hvilket selskap vi bør velge om vi skal reise til Brisbane eller Sydney i biz? Har gitt opp poengtur, men vurderer å bla opp for biz (2 voksne, og en på 0år). Hva gir mest for pengene? Er snakk om enveis billett mellom 25 sept til 5 okt ca.
Vi brukte Singapore Airlines i 2018, anbefaler dem Reiserute : Utreise : BGO-CPH-SIN-MEL Heimreise : ADL-SIN-ARL-OSL-BGO Den gangen var det billigste alternativet innenfor Star Alliance, mener vi betalte rundt 40K for 2stk tur/retur Det er flere alternativ til Sydney enn til Melbourne God poengopptjening var det og
Spørs hva budsjettet ditt er. Google flights - søk på businessklasse - viser KLM/Ethiad til rundt 58k i perioden. Så må en opp 10k for SAS/Thai, og rundt 80k for Lufthansa eller SAS/Asiana. 90k for Singapore. Jeg har kun prøvd Singapore og Lufthansa, og foretrekker Singapore, spesielt hvis du får A380. Ethiad sin B777-kabin har vel ikke fått så gode skussmål, Thai skal være bra.
Er det fortsatt gammel konfig på A380 med Singapore? Tok de t/r BNE for et par år siden, og da fikk vi ny konfig en vei, og gammel en vei. Er ganske stor forskjell på de produktene syns jeg.
Etter det jeg kan finne så er 10 med ny kabin og 2 med gammel. https://mainlymiles.com/2022/01/22/...0-a380s-with-new-cabin-products-8-in-service/ De to gamle står lagret i SIN enn så lenge og er ikke i produksjon