Reise til USA - under 5k - SAS

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av dani07, 30. mai 2022.

  1. dani07

    dani07 Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei,

    Har en SAS voucher på 5100,- som jeg ønsker å benytte til å komme meg til USA.
    Jeg skal være der i 3 måneder, så retur er i utgangspunktet ikke viktig pr nå, men man må jo ha en returbillett for å komme inn, samt at SAS sine priser for 1 vei er svindyre.

    Foreløpig så ser jeg på ruten OSL-CPH-BOS, hvor jeg klarer å få det til for ca 5200 tur/retur.

    Noen andre måter å få brukt denne voucheren på? Evt kommer jeg lengre om jeg selger den og flyr med et annet selskap enn SAS?
     
  2. tstone

    tstone Aktivt Medlem

    Innlegg:
    350
    Likes mottatt:
    1,025
    Bonuspoeng:
    93
    Du kan delbetale med voucher? Altså voucher+cash, dersom det er viktig for deg å fly en spesifikk dato eller ankomme en bestemt flyplass...?

    Du får ikke pålydende ved salg av voucher, så tvilsomt om det vil lønne seg.
     
  3. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    611
    Likes mottatt:
    1,300
    Bonuspoeng:
    93
    Som tstone sier under er det jo bare å legge til en hundrelapp så får du brukt voucheren.
     
  4. dani07

    dani07 Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei! Takk for svarene.
    Jeg er inneforstått med det, og vurderer det som en løsning.

    Spørsmålet var mer om det var en bedre måte å bruke voucheren på. Blir kanskje et dumt spørsmål, men f.eks har jeg tidligere lest om at det er bedre å redeeme poeng hos gitte flyselskap enn hos andre, mtp totalverdi.

    Får man solgt disse voucherne via f.eks finn? Og er det lov fra SAS sin side?
     

Del denne siden