Det er lenge sidan sist gong eg skreiv reisebrev. Det skal eg prøva å retta på med dette skribleriet tufta på undervegsoppdateringar. Når ikkje avreise lenger skjer frå Kiby interkontinentale lokalflyplass (Vadsø, altså) lenger, er Gardermoen ikkje den verste plassen. Men kor ska' vi reis? Reisebrevets tre delar: — Utreisa er skildra frå her — Destinsjonen er skildra herifrå — Heimreisa er skildra frå her
Etappe nummer 1: Opp i det blå 1 Vel framme på Gardermoen (som i Donald var døypt om til Galemoen (og som i mitt hovud blir til Kykelikymoen (du skjønar vel kvifor om eg trekkjer inn ein hane her?)) var det mange val å ta. Så mange reisemål!
Av gamal vane gjekk eg hit, men det var ikkje riktig for eg skal fly med eit anna selskap og ein annan allianse:
Trur du ikkje eg fekk innpass i premiumdelen av OSL-loungen? Jo, eg var hjarteleg velkomen inn ditt og det er jo fint å vera såpass populær! Dei har vaffelkake!
Eg er nok ein noksagt, men likevel ikkje kven som helst (med tanke på ombordstigningsgruppe). Sylfrekk som eg er, har eg snuska til meg @Eddie47 sitt sete (kan du tilgi meg?):
Faktisk presterte eg å kosa meg sånn i loungen at eg måtte skunda meg bort til utgang F18. Vel gjennom sjølvbetjent passkontroll og rett inn gjenom prioritert pre-boarding og vips var eg her:
Vel på plass i sete 1D, men er dette siste flyging før eg er framme? Vi får sjå! Neste post vil handla om kva British Airways kan tilby til oss i dei eleverte klassane
God tur i ny allianse. Du skal vel videre med Finnair til Helsinki og Rovaniemi, og så leiebil til det aust-finnmarkske?
British Airways byr sjølvsagt på ein varmrett med dessert for oss i eleverte klassar. Det var ein liten salat, eg gjekk for vegetariansk curry, og ein god mousse til dessert. Det såg kanskje ikkje eksepsjonelt godt ut, men det smakte godt — og var mettande. I tillegg var kabinsjef, eller på BA-språk: Inflight Manager, i strålande humør. Herleg energi! Vått og tørt hos BA frå OSL til LHR