Hei! Skal for første gang fly til Palma de Mallorca. Har dere noen tips til steder å bo? Foreløig har jeg bestilt to hoteller (med gratis avbestilling) for å sikre meg da jeg ser det blir veldig fort booket. Det ene hotellet heter Hotel Joan Miro Museum og er ved en strand vest for sentrum kalt Balearene, like ved Porten, og det andre er ved den lange strandpromenaden noen kilometer fra flyplassen, kalt Hotel Sant Jordi. Jeg tenker det å bo rett ved flyplassen kan gi mye støy. Så er prisnivået ganske høyt dersom man skal ha en bra standard føler jeg? Uansett så er to hotellene ganske OK tror jeg. Jeg tenkte å ikke bruke altfor mye penger da vi skal videre fra Palma til Malaga. Men jeg har noen spørsmål. Hvis man bestiller flyreise fra en annen nettsiden enn Norwegian, kan man kjøpe bagasje på Norwegian sin nettside etterpå? Hvordan kommer man seg til sentrum i Palma? Går det buss? Er det for langt å bo på de stedene jeg tenker? Jeg tenkte å bo der siden det er ved stranden noen som er greit. Takk foe svar og god helg
Hei! Jeg kjenner ikke til de hotellene du nevner. Men jeg har to anbefalinger. 1. HotelsViva kjeden har utrolig bra hoteller spredt over hele Mallorca. 2. Dere må gå på Piratshow (dans/musikk/akrobatikk). Av alle show jeg har vært på, så er dette noe av det beste. Mange av deltagerne er tidligere OL-utøvere. Mat og drikke er inkl. https://www.piratesadventure.com/en