Rewardtilgjengelighet hos BA

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Salvador, 11. aug 2015.

  1. Salvador

    Salvador Medlem

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    175
    Bonuspoeng:
    43
    Har noen poeng hos BA som jeg tenkte jeg skulle bruke t/r BGO-LHR i oktober (whisky festival og Arsenal-Man Utd den helgen, kan det noen gang passe bedre)?
    For noen dager siden var det ledig reward på dagene jeg søkte på, nå er det dessverre ikke det lenger. Hva er sjansen for at de slipper rewardbilletter igjen tettere opp mot avreise? Jeg har tidligere bestilt reward hos BA dagen før avreise, men usikker på om dette er normalt eller om jeg bare var heldig den gang.

    Det skal også sies at jeg er EBG, og allerede sikret ny gullperiode, så derfor passer det godt å bruke poengene mine hos BA på denne reisen. Jeg kommer aldri til å få nok poeng hos BA til å bruke det på noe annet enn en Londontur, så selv om det muligens er dårlig bruk av poengene, har ikke det noe å si i denne sammenheng.

    Takker for svar!
     
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Du kan også bruke Avios til hotell. Ikke like bra uttelling som fly, men innimellom kan man gjøre varp.
     
  3. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Det normale er vel å åpne for mer tilgjengelighet hvis det er god plass tett opp mot avgang. Litt usikker på om det er slik på short-haul, men vil tro det.
     

Del denne siden