Riktig god onsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 28. jan 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra den norske hovedstaden - snart på vei til den danske hovedstaden. Blir spennende å se om ettermiddagens generalstreik gir følgeforsinkelser utover kvelden. Ha en flott onsdag.
     
  2. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen ja!
     
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Morn fra Nordsjøen også.

    Vi skal også streike her ute i dag, men for min del blir det nok en ganske passiv support fra køya. Skulle gjerne deltatt mer aktivt, men det passer dårlig å stå opp midt på "natta" når man skal på jobb igjen klokka sju i kveld. Så de må nok klare seg uten meg, men alt går nok greit likevel. Skal i ett siste møte nå klokken halv sju med plattformsjefen for å avklare hvem som skal få dispensasjon fra streiken, men det blir ikke flere enn høyst nødvendig i alle fall.

    Ha en fin onsdag folkens!
     
  4. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen.

    Planlegges storstilt streik i min enmannsbedrift også. Hovedsaklig streikes det for flere reiser på første klasse, men også for høyere lønn, mer ferie, kortere arbeidsdag, mer avspasering, firmabil, snitter til lunsj og brusautomat. Streiken ventes å bli langvarig.

    Ha en fin dag!
     
    Last edited: 28. jan 2015
    Kugalskap, PlusGo, tommy777 and 6 others like this.
  5. Fjordheim

    Fjordheim Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    980
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra en regntung Haugeby, er på 3dje kaffikoppen på kontoret. Og skal straks I møte; wish me good luck :) store endringer på gang her, vel vel, for ta det som en mann
     
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Halla. Her snør det. Og det ser det ut til at det har tenkt til å fortsette med. Halv dag på skolebenken i dag, før jeg stikker på et møte i Bodø by i ettermiddag. Der skal det tales og klappes i takt.
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grdmsppsk fra det Sørlandske!

    5 plussgrader og regn her idag. Slår minusgrader og snø hver dag i min bok.
    Nok en vanlig kontordag her uten noe stort spennende som skjer. Gjeesp!

    Høres ut som et møte i AUF eller i 8. mars komiteen dette??? :D
     
  8. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Hupp fra TOS hvor man er på den blå siden av termometeret igjen etter noen dager på den røde siden - heldigvis ikke så mye nedbør i løpet av den perioden, men litt glatt var det. Nå burde det komme opp mot halvmeteren med snø snart så hele alpinanlegget i Kroken kan åpne og ikke bare Bamseløypa.

    3 uker igjen til vinterferien.....

    Have a good one!
     
    TOS liker dette
  9. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra LHR T4!

    I likhet med en viss @Flemming Poulsen har jeg også midtsete til Midtøsten i dag. Men til min fordel er boardingkort merket med QR4 etterfulgt av en aldri så liten F;)

    En finfin dag ønskes!
     
  10. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Nottingham og Robin Hood. :)
    Jeg tror vi har fått det minste rommet på hele hotellet.. grrrrr.... Må være det minste club-rommet jeg noensinne har bodd på... Jaja... Clubloungen er ørlitegranne bedre siden sist vi var her, for en del år siden, og bassenget er stengt. Haha, de tror det skal være fikset til helgen, men jeg har bodd i UK og vet at slike ting krever opptil flere menn bare for å rekognisere, klø seg litt både her og der, snakke i telefonen, sende en ny mann osv... <sukk> Prøvde å få byttet rom, men neida, de var fullbooket. Sikkert.. :)

    Xxx.
     
  11. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,931
    Likes mottatt:
    6,759
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra Stavanger, da var andre seminardag over, vi glemte vist hele streiken vi :p
    Nå har jeg slått følge med gutta og er innlosjert på Scandic Forum, ikke det helt store da men jeg fikk nå byttet til rom med dobbelseng. Nå blir d øl så middag på byen :)
    Ha en glitrende onsdagskveld da
     
  12. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra United Club FLL . Alt på skinner både her og EWR .. TSA Pre var deilig i dag.. Null kø mens lang på vanlig..
     
    Fnate liker dette
  13. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Dæven - vokne til full elektrosjokkbehandling av BAEC...

    Nå har jeg sittet her i senga med kalkulator og forsøkt finne effekten for meg selv. Det ser enn så lenge ut som om effekten er omtrent 0. Men nå har de jo sagt lite om opptjening av Tier Points, så det kan jo lure et spøkelse i skuffen.

    Ellers - I dag går turen til NYC og det blir spennende å se hva slags flytur det er elefanten har booket for 43,- kroner.

    Ha en brillefin dag.
     
  14. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Siden de har sagt at den kuttes i de laveste eco-klassene tror jeg vi kan være relativt trygge på at det er det eneste de gjør. Endringen virker i det minste godt planlagt og gjennomført.
     
    Fnate liker dette
  15. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Sant nok, men det kan jo også sies om Tysklands invasjon av Polen...
     
    Last edited: 28. jan 2015
    Islending, Jørgen, tommy777 and 5 others like this.
  16. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Dragen her i United Club , siden ikke skanneren ikke virket startet etterforskning av oss begge som vi hadde laget boardingkortene selv. Tydelig merket med *G og 1K ... Punchet inn begge MP nummer og en måtte vise 1K kortet.
    Selvfølgelig gikk alt vel, men etter noen minutter. Riktignok er vi ikke kledd som vanlige US Business suite/ kjole , høye hæler og blanke sko og dresspose. :eek:o_O
     
    Fnate liker dette
  17. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Huff da... Sånt er kjipt. Nå har jeg ikke sett dere i dag, men normalt passer dere da utmerket inn.

    Du får ta deg en æresrunde (eller to) rundt stolpen mellom sofaen og baren, så øker nok humøret betydelig. Ha en fin tur.
     
    Reidar liker dette
  18. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra en Rødnese på vei til Amsterdam. Stortrives på 1D med fruen på 1F og 520 Euro mer i banken, men tapte 250 poeng, føler jeg at valget var godt.

    United kom også med stealth endringer i dag de også, denne gangen postet de hva du vil opptjent hos partnere, så @Reidar der var moro så lenge det varte. Godt jeg har min siste United flight den 16. Februar.

    Ellers var ikke EC endringene så store som forventet, det får relativt lite innvirkning på min opptjening av poeng og Tier points er jo urørt
     
    Islending, AndersB and Kjakan like this.
  19. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Det er da du må gå ned i resepsjonen, stille deg på en såpekasse, veive med armer og bein og forkynne at du er en internasjonalt kjent forfatter, og at du, hvis ingenting blir gjort, vil sørge for at noen vil avgå ved døden på en meget bestialsk måte i din neste bok. At du ikke er krimforfatter, vil de på dette tidspunktet være altfor nervøse til å sjekke .... ;)

    G'ættermedda! Her i på nordsiden av Colabyen skinner solen og store deler av dagen har gått til å være IT-sjef for GE avdeling Harmony Hill. Det gikk ikke særlig bra, så fruens laptop er nå på en fedex-truck på vei til ett eller suppoertsenter. I tillegg feilet skjermen på hennes jobb-iPhone, og da jeg hadde feilsøkt, rebootet og stanget hodet i veggen en times tid, fjernet jeg plastdekslet. Da var alt i orden. Viste seg at dekslet hadde fått no fettspray på seg, og det skulle ikke mer til ... Oh well ... Slik går nå dagene ...
     
    tommy777 liker dette
  20. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld fra Tromsø! Jeg innså her om dagen at jeg måtte intensivere opptrening av beinmuskulatur slik at man holder ut 4-5 dager i bakkene i Kitzbuehl neste helg, så nå har man krøpet til korset og iverksatt styrketrening. Den overordnede målsettingen må være å tangere tiden til Jansrud ned Streif, men jeg tror jeg har bommet litt på formtoppen (som nok ikke kommer før en gang til høsten...).

    Softblokkerte de midtsete for deg...? :) Hadde du tatt 40 slike turer så hadde du jo fått en gratis t/r innenlands - ikke til å kimse av.
     

Del denne siden