Riktig god torsdag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 13. nov 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra en regnvåt og mørk hovedstad. Om du skal ut å gå - husk refleks!!! Møter på brygga og ute hos en kunde i dag også. Ha en riktig bra torsdag!
     
  2. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    God torsdag ønskes samtlige. Husk at det nok blir en del forsinkelser i dag for dere som skal ut å fly :)

    Lys våken kl 0550, passe jetlagged fra Tokyo :D
     
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Gudd mårnings fra Trondheim.
    Hva skal man si...klar for dagens gjøremål og klar for helg.Bare så synd det er enda en arbeidsdag.... Anyways,jeg har fått kaffe og er således fornøyd :) :)

    Ha en flott dag :D :D
     
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon,

    Några timmar på sjukhuset igår kväll. Märkligt att röntgen alltid är en flaskhals. Fortfarande rätt så lugnt på kontoret. Sista handen skall läggas vid december schedule. Ha en strålande dag!
     
  5. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Morn fra et fryktelig vått Oslo.

    Var på Colosseum og så tidenes beste film - Interstellar, i går, og nå vet jeg ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Kommer jeg noen gang til å se en så bra film igjen? Mesterverk.

    Ha en stellar dag.
     
    Fnate and Darkcho like this.
  6. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Hehe, høres bra ut. Har planer om å se denne filmen asap, digger Nolan.
     
    PettR liker dette
  7. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke hørt om den filmen engang.. Men ser jo at den høster strålende kritikker på IMDB blant annet..
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Åh fnat suse, den filmen vil jeg og se. åj åj åj... (tomle med fommeltottene)

    God morgen fra toget. Gårsdagen ga både Fly&Chai på dagtid, samt Fly&Ymse på kvelden.

    Jeg lærte både litt om druer og så lærte jeg at "latte" strengt tatt ikke må inneholde kaffe (ja, jeg vet at i Italia 'inneholder' latte kun melk)

    What a day
     
    PettR and Cecilie like this.
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    GENERALISERINGS-DAGS vol.2

    Menn 40+ (min egen alder) med grungelook, sparkesykkel og Moods sneakers med rosa lisser...

    Hvor skal jeg begynne? Age is NOT just a state of mind. Kurt Cobain ville skutt selv selv til døds med hjemmelagd sprettert før han tok på seg Moods sko...

    Nevnte jeg Marshall headphones? Unødvendig, så klart :)

    Hilsen mote-fnaten
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God torsdag fra det Sørlandske!

    Her øser regnet ned og det blåser hatter og høy i tillegg. Og dette skal fortsette til over helga. Hadde planer om julebordstur til DK på lørdag, men med stiv kuling og 5 meter bølger må jeg nok reise alene i såfall og det er jo ikke like gøy.

    Nuvel. Dagens første møte er unnagjort og så blir det gjemmekontor etter lunsj da man får håndverkere på besøk i heimen. Og slike må man jo holde oversikt med så de ikke stikker av med alt inventaret!

    Godt å tenke på at det nå bare er en uke til ferie! Og at det er en helg i mellom! Juhuu!


    Skal si det har kommet Jan-Thomas nykker over deg! Djiiiises!:rolleyes: Hvor skal dette ende? Vil verden bestå???:eek:
     
    Fnate liker dette
  11. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God, men våt morgen fra Oslo. Klarte til slutt å komme meg på kontoret etter å ha hatt to runder hjemom etter å ha dratt. Begynner å bli litt senil tror jeg, i alle fall mer glemsk enn før. Jaja, prøver nå å få unna alle 90 mailene i innboksen før lunsj og så får vi jobbe litt etter det. Ingenting spesielt på tapetet i dag heller, så da får jeg vel bare ønske alle en god dag!
     
  12. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Sansynligvis har du idag fått se en av SAS' beste kunder. Jeg har alltid lurt på hvordan de ser ut.
     
  13. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God vinterlig formiddag fra TOS! 6 kalde i morrest, men har steget til rundt 2,5 blå grader nå.
    Antenner i soloppgang, men mørketida nærmer seg fort....
    IMG_20141113_103726.JPG
     
    SASlovah4evah and Kjakan like this.
  14. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Da må jeg altså vurdere en annen klesstil før jeg stiller i Amsterdam...? Får legge det inn i kalenderen selv om jeg egentlig ikke har tid til å fornye garderoben min. ;)
     
    Fnate liker dette
  15. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,928
    Likes mottatt:
    6,735
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra Sola. I morges var jeg så distré at jeg klarte å etterlate nøkler i garasjedøren for så å kjøre til jobb, det ble med andre ord ekstra tur hjem for å hente disse. Følgene ble at en befaring måtte utsettes en liten time. Nå er vi tilbake på kontoret hvor resultat av årets lokale lønnsforhandlinger lå i mailboksen. Summen var ikke noe å rope høyt hurrrrra for men jeg fikk mer enn de fleste andre her på huset, så jeg bør nok være fornøyd :)

    Ha en flott dag :)
     
  16. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Neida. Bare dropp de rosa lissene. Det hjelper mye ;)
     
    TOS liker dette
  17. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Nej! Här i landet går det på eventuella betalningsanmärkningar. :)

    För många kreditupplysningar under en kort period kan däremot vara hinder för att få kort eller kredit men inte om man har det över en lång period.
     
    SASlovah4evah liker dette
  18. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Minusgrader og litt snø i lufta på morran i dag. Oppe grytidlig, masse å ta tak i. Full dag før uka avsluttes med halv dag hos regnskapsføreren i morgen (oh joy :/)

    Ha en fin torsdag!
     
  19. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hva er det dem sier, man lærer noe nytt hver dag!

    God ettermiddag herfra. En lang, trøtt dag så langt, og det ser ikke ut til at den er ferdig riktig enda. o_O Heldigvis hadde Rema tilbud på laks i dag, så da har man fått fylt opp frysern.
     
    Fnate liker dette
  20. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Trøtt ettermiddag fra hovedstaden. Greit slitsomt med to små som våkner hver tredje time:). Ellers er tur til Miami bestilt. Betalt første klasse.., galskap, men en flott bursdaggave til meg selv;):D
     
    KristianSk liker dette

Del denne siden