Hei, noen som vet hvorfor man ikke kommer igjennom dette nummeret? Har prøvd både med 0047 foran og uten men fortsatt ingen svar. Tips?
Jeg mistenker at dette kommer når de har kø og ikke tar flere samtaler. Har fått det flere ganger og 5 minutter etterpå kommet igjennom.
Jeg ringte et par ganger og kom igjennom til slutt, en kjekk svenske kom på telefonen og holdt på i en god halv time.
Kom igjennom i dag og forandret hele ruten til AKL super svensk dame som hjalp til. Så jeg lagde sikkert kø. Edit: @SVG_flyer, satt faktisk på telefonen når du lagde tråden her inne
Har hørt at om du er Telenor-kunde så kan det være problemer med tallinn nummeret. det svenske funker da i tilfelle
Har merket meg at det er vesentlig mindre kø på +46-nummeret. Er det likevel noen grunn til heller å ringe +47 utenom at man kan snakke på norsk? Sitter de på samme system og får til det samme?
Er vel samme gjengen. Og norsk snakker de ikke uansett. Forskjellen er vel i hovedsak om de beregner avgifter i nok eller sek.
Fikk 300 i utlandssamtaler samtaler til +46 nummeret etter forrige mnd 10 samtaler Men vert det for har aldri stått i mer en 2 minutter kø(i tillegg betaler jobben)
Noen som vet om Tallin er nede for øyeblikket? har ringt i dag 20 ganger og det bare datt ut hele tiden?
De får nok sin dose av streikefaste kunder som har fått tak i nummeret, så regner med det er passe greit kaos der og...