Når vi er i gang har jeg en res til 190usd totalt for dbl rom på RC i SIN 1-6 mars som kan overtas og. Honored mistake rate.
Det var billig. Har booket Club Room på RC Millenia noen uker tidligere, og ja det er på langt nær til den prisen :-(
oj jøss! Jeg skal til Singapore 2-4. februar. Går det an å overta selv om man ikke bor der hele oppholdet? Er det "Deluxe Kallang" type rom? Er det utsikt?
Tja, må isåfall maile hotellet og si ifra om sen inn/utsjekk, men trolig betale for hele uansett. Men 1500 kr + for 3 netter der er jo ingen upris!
Nei helt sant det er ingen upris. Hotellet vi har er dessverre ikke mulig å avbestille så de tusenlappene må likevel tenkes igjennom. La oss se om noen andre ønsker å kjøpe først, og om du ikke finner noen som kan utnytte dette bedre enn meg, så kan vi diskutere litt nærmere i slutten av januar.
Når vi er på semifilosofiske sitater, bør ikke dette gå ubermerket hen. Passende for forumet her (på en god måte). "Man? What is man? He's just a collection of chemicals with delusions of grandeur."