God morgen! Godt og kaldt på morgenkvisten, så jeg måtte fyre litt i ovnen for å få opp temperaturen på hjemmekontoret. Gleder meg til å fly litt igjen snart.
God morgen fra banen på vei til jobb. Været ser ut til at det holder seg, da blir det en skummel Halloween helg i en annen Skandinavisk by... Ungene gleder seg og mor gruer seg Ha en fin onsdag alle IF-ere
Morn fra hjemmekontoret. I dag var en bra dag å ikke kjøre, for frosten ser ut til å ha bitt seg fast. Deilig å ikke måtte skrape vindu eller kjøre noen plass. Første snødag der snøen legger seg på veien og bilister oppfører seg som om de ser snø for første gang i sitt liv er nok ganske nær også. Det tenker jeg også får bli en hjemmekontordag, heller enn en stå i kø dag. Ha en flott onsdag
Morn. Kaffe. Rusk i øya. Fokusere. Jobbe. Pent ute, da. 7 grader og tilnærmet vindstille (til å være vestlandet)
God formiddag! Konstaterer at sommeren nok er på hell og at det er mange dager til neste flytur. EB-kontoen begynner å fylles opp av ViaTrumf og AmEx/MC-spend, den ser ikke lenger så trist ut som den gjorde etter sommerens langturer og plutselige F-tur med Luftwaffe. Begge fjorårets CT og begge årets CT brukt opp, da må man vel vente litt til før man kan få seg en fin tur. Ha en flott lille-lørdag!
God morgen fra havet, snart kun satellittforbindelse, som vi ikke vil ha. Rakk å endre CT til BKK på kaia før ombordkjøring hos Colorline. Endring nr 2, og det blir bedre og bedre. Ha en fin dag.
God føremiddag frå solskinet i Florøida. Eg vil ut og fly, men får ta til takke med ei økt på kontoret igjen etter ei veke med heimekontor og LH F tur til Sambandsstatane. Men, men. Det nærmar seg ANA F tur. Om tre månader er turen allereie over.
God morgen fra OSL, mye folk idagog snø i luften heldigvis hjelper det med en 3-4 kaffer på innenlandsloungen.
God ettermiddag fra Cannes. Noen timer mellom slagene så rekker en tur på bassenget hos Carlton Regent. Fin bakgård forøvrig; Hjemreise i morgen, langhelg!