Her har det blitt rolig i huset. Kanskje på tide å planlegge Hua Hin igjen? Hvem vet, kanskje det blir mulig? Første reelle test blir Tromsø og Smak i slutten av oktober! Godt det er helg Min venn YR sier at det er sol ute
Morn fra hotellsengen. Pstereofestival frister til gjentakelse! Høydepunktet i går var Leftfield, veldig god trøkk. Nå er det bare å få i seg litt frokost og ta buss eller tog hjemover igjen. En liten arbeidsuke igjen, så er vi på vei til Hua Hin. Gleder meg til det Ønsker alle en finfin søndag
God formiddag fra CHQ, vært på en par dager «treningsleir» på Kreta før årets begivenhet (T - 2). Jepp, med rødnese. Nix fasttrack, nix ditt og nix datt, med mindre det betales for. Amex Plat sørget heldigvis for veiamat ned (Rittazza) og lounge (OSL Biz). På vei opp igjen er det ingen fasiliteter tilgjengelig. Ha en strålende søndag.
God formiddag fra Vy-toget som tar meg til samme sted som flytoget. Jeg fikk brukt rabatt fra reis, så ble prisen enda lavere enn halvparten av flytoget skulle ha. På vei til MR med mitt bestevenn, litt artig at vi møtes i LHR Han tok tidligere fly, for han trengte mer poeng Ønsker dere en riktig fin dag med alle typer vær.
God sundag frå det sunnfjordske. Skyene bryt opp og snart kjem sola heim igjen. Det gjer forresten madammen òg. So då går nok dagen med til huslege sysslar før turen går til Førde for å hente ho. Alt for lenge til neste flytur, og alt for lite trumf på veg inn.
God formiddag fra en våt forumist. Sommersykkelskoene ble ikke byttet ut selv om regnbuksene var på i morges. Resultatet er et lett sokkeløst uttrykk på jobb. T-8 til morgenflyet og LH ganske rett sørover.
God formiddag fra Porsgrunn. Finfin form i dag. Fikk 10 i odds på 3-1 til Liverpool i går. Hundrelappen ble automagisk til en tusenlapp I dag blir det å lage en stor kjele Gulasj T- 14 IAD Ha en spicy dag
God formiddag fra en regnvåt Trondheim Lufthavn Værnes. Skal ut og fly med Widerøe tilbake til barnevakta. Siden bolletida er over for Widerøe sin del så er det Ritazza som blir dagens "lounge". Pstereo var som vanlig en suksess, med Belle & Sebastian og NSB som årets høydepunkt. Merker det ikke blir helt gøy å kjøre Sandefjord-Oslo idag..
God formiddag fra Larvik! Grått ute men ut må vi. Stolpejakt med minstemann pluss litt annen familie står på programmet. Blir nok hyggelig! Ha en flott søndag! T-31 Japan F1
God formiddag fra Business Lounge på BEG. Er ikke mye luksus her, men de har myke lenestoler. Vi prøvde oss på Air Serbia loungen, da vi kan komme inn med LoungeKey. Men, der var det fullt. Ha en fin søndag!
God ettermiddag fra «flomtur» i skogen utenfor MBT. Snuten er skeptisk og nyskjerring på «malstrømmen» under skogsveien sin;