Hei! Fikk akkurat en hyggelig melding om upgrade fra Plus til Business. Har valgt midtsetene på rad 10 på A340'en (vi er to, og ingen andre midtseter ledige). Noen som har erfaring fra denne raden? Blir man "plaget" med støy fra row 20 på Plus hvis det er folk med kids der? Eller er minikabinen rett og slett å foretrekke? Har kun fløyet lengre frem i kabinen tidligere.
Jeg har likt meg godt i minikabinen. Men hvis det er en unge som griner lenge og høyt noen rader bak så vil du jo høre det. Men det vil du jo også hvis det er en unge i den store C kabinen som griner. Ellers har jeg opplevd minikabinen omtrent som å sitte på rad 1/2 i forhold til trafikk forbi.
Det høres jo bra ut. Jeg tenkte bare siden det er bassinet på rad 20 i Plus. Blir sikkert en finfin tur
Det er bassinet muligheter på rad 1 også. Og ikke sjelden blir barn i C plassert på rad 1 med bedre plass for familien. Som på min siste tur hjem fra LAX for noen uker siden. Uten at det barnet var til noe som helst plage for meg altså. Så det handler vel mer om flaks og uflaks.
Fløy denne nylig og satt på samme seter som deg. Det er kjempefint det, ingenting å utsette på de setene. Eneste minus er at du risikerer og ikke få førstevalg på mat da mini kabinen blir servert sist.
Antok det er den største risken ja. Selv har jeg spesialmat grunnet allergi, men kan jo være verre for reisefølget.
Bare hatt minicabin 1 gang, hadde booket BGO-CPH-IAD, men det var JK som opererte BGO-CPH og vi rakk ikke CPH-IAD så fikk lov til å booke om til CPH-TYO. fikk 1 dag i Japan fremfor 3 dager i US, men det gikk bra. Da fikk vi seter i minicabinen, men etter T/O kom purser å foreslo rad 2 AC som vi lett takket ja til(merk, dette var før LOPA change mens SAS enda hadde 2-2-2 og 168 grader recline). Synes mini cabin var koselig jeg.