Kan ikke se at det har vært nevnt her inne men RCCL gir siden i sommer 10 000EB poeng ved bestilling av cruise. Dvs at du har nå mulighet til å enten få 10 000 EB poeng eller 15 000 Nordic Choice poeng ved bestilling. Jeg har tidligere benyttet meg av tilbudet om 15 000 Nordic Choice poeng, som har vært gyldig ett par år. I utgangspunktet vil RCCL at du bestiller via linken under(som var mye dyrere enn å bestille direkte fra RCCL). Men jeg fikk lagt til mitt EB nummer via epost til kundeservice selv om jeg bestillte fra den "vanlige" siden(må gjøres senest 3 dager etter booking). Fikk også oppdatert bekreftelse hvor EB nummer lå inne. Så gjenstår det å se om poengene kommer når cruiset er ferdig. https://tilbud.royalcaribbean.no/sas
RCCL kjører ofte noen fine tilbud ved Thanksgiving og Black Friday som er verdt å kombinere med EB og NC Det er jo mange her på forumet som har høy status hos hotellkjeder. Det går an å få status match hos RCCL Anchor Club, ved å matche status hos MGM rewards. MGM rewards matcher status hos en rekke hotellkjeder, dersom du ikke har dette. Da kan du ende opp med en veldig rå ferie!
hei, dette virket det som du hadde peiling på Jeg har booket ett cruise med rccl i mars. Med choice kontoen for å fylle på litt hotellpoeng. flyr inn dagen før og hjemreise samme dag som vi ankommer havnen. Er sas diamant og ncc platinum. Har du noen forslag til matcher jeg kan gjøre for å finne ett ok hotell i fort lauderdale?
Jeg matchet sas gull til radisson rewards gull, og matchet dette igjen til hilton gull. Har bodd på både Doubltree by Hilton Hollywood beach og Bahia Mar Fort Lauderdale Beach - a DoubleTree by Hilton Hotel