Ny uke nye muligheter! God morgen! Ute pøsregner det og skal visst gjøre det mesteparten av dagen. Absolutt fint at man jobber på kontor på slike dager. Styremøter i kveld så da har man vel ikke gjort så mye mer galt denne dagen. Ingen reising denne uka heller, men program hver eneste kveld, så ikke mye ledig tid denne uka, men da går vel uka fort slik at det blir snart helg igjen. Og det er jo grei. God uke ønskes!
God morgon! Då er ein tilbake i Norge etter ein kjapp tur til New York. Skal hente dei siste tinga frå leiligheita på Ås før eg køyrer vestover igjen. Må ein tur innom kontoret i kveld før eg reiser vidare til ein konferanse som startar i morgon. Ha ei flott veke!
God ettermiddag ra et varmt og solfylt Trondheim Meldt opp mot 28 gader i morgen....hurra for at jeg må sitte inne på jobb og at MC'n er punktert.... Ha en fantastisk dag ute
Memorial Day i USA idag. Honnør til våre allierte som har passet på at vi kan vokste opp og leve i et fritt land!
Det regner møe fortsatt i sør. Men så lenge lyn og torden holder seg unna reisetråder og tilbudssider, er dagen ikke så gal. Ha en fin dag, enten du er på to eller mange hjul