Så er vi i gang med tirsdagen.... God formiddag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 03. mai 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så var det blitt tirsdag og siste arbeidsdag denne uka.
    I morgen går turen via Tønsberg til Flensburg med bil og båt. Skal jo ikke gjøres på enkleste måte nei.....

    Nå er det innspurten på jobb som skal reddes inn. Og i ettermiddag og kveld blir det dugnad på klubbhuset, før det blir hjem og pakke.

    Nevnte jeg at i Tyskland meldes det om 22 grader og sol til helgen..... Kan umulig bli feil...

    Ha en strålende tirsdag der ute....
     
    braathens safe and Aussie74 like this.
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hellu fra Trondheim
    MC på jobb idag....du snakker om deilig. Oljeskift m/filter+lett service på den etter jobb idag. Blir det flott vær framover( som lovt ) blir det bare herlig å endelig få bruke to-hjuling igjen....

    Ha en strååålende dag :):):)
     
    Aussie74 and RoadKing like this.
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra en Scimitar 739 på vei fra Sacramento til Chicago. Soleklart at reisemønsteret har forandret seg betraktelig når hjemmeflyplassen er ett lite lortsted der Southwest har 56% markedsandel.

    Så da ble det The Great Satan, United i dag, første flight siden 1K statusen gikk ut og det betydde selvsagt at man var laaaaaaangt nede på oppgraderingslista.

    Møter i Chicago før Baltimore i kveld med møter hos Marriott HQ i morra tidlig

    Ha ein fin ein!
     
    Aussie74 liker dette
  4. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    HAHA!!! Ler godt! Takk :D :D
     
  5. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Jada Aussie74. Du ler godt i mange år, og jeg er misunnelig minst like lenge.
     
    Aussie74 liker dette
  6. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg vil bare si at det var ikke en mobbe latter. Mer en latter der Tommy har så morsomm humor :) Kan jo ikke unngå å smile og le.
    Men skulle du fly med UA en gang, gi beskjed. Kanskje jeg kan ordne noe for deg :)
     
  7. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg takker for tilbudet. Har ikke vært så mye på reis med United. Siste tur er sikkert ca 3 år siden OSL- EWR i Business. Det var et nr 2 valg. SAS var fullt, men den var et fint opplegg hos United. Vi koste oss for å si det på norsk.
     

Del denne siden