Så var det lørdag igjen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Upsaker, 06. mai 2017.

1. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,965
    Bonuspoeng:
    293
    Uvant å starte disse trådene, men når jeg har reist så langt øst er det på sin plass å ønske god lørdag fra Bondi Beach. Koser meg på stranden med reisebrev fra resten av verden.

APC_1578.jpg

2. Guden

Guden EB Diamond

Likes mottatt:
    522
    Bonuspoeng:
    93
    En god lørdag ønskes fra Øvre Romerike hvor e-visa må printes ut og adapter til Kenya må ordnes (stor takk til ET for billigturen som går av stabelen på onsdag) Gjenstår bare å finne transport mellom Nairobi og Fairmont Safari Club Mount Kenya. Noen som har noen tips? (Sparkesykkel utgår)

Stuttfeiten, RoadKing and Upsaker like this.
  3. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,965
    Bonuspoeng:
    293
    Til tross for det enorme engasjementet er jeg nødt til å poste på nytt. Kvelden fortsetter på Parida ved Bondi (uttales Bondeye) Beach. Kjøp en flaske vin, få med en pizza. Begge deler har smakt utmerket, men nå er pizzaen borte.

APC_1602.jpg

Last edited: 06. mai 2017
  4. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim
    Har besiktiget hytta, som nå er snart ferdig....gjenstår et par-tre ukers arbeid. Ser fram til fine dager der :):)

Ha en duper-super lørdag :D:D
    IMG_5528.JPG IMG_5534.JPG

5. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    Da tar jeg på meg det tunge ansvaret: Å takke for lørdagen som tar slutt om 7 minutter! Første sommerdag i hovedstaden er tilbakelagt, du verden så fint det er med sol, endelig!
    Jeg følger forøvrig i dine flyspor (chemtrails?) til Bondi (i SQ biz), men det er dessverre først i januar '18. Gleder meg allerede!
    Ha en flott tur videre!

RoadKing, Upsaker and Stuttfeiten like this.

Del denne siden