Så var det søndag igjen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av RoadKing, 11. okt 2020.

1. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,869
    Bonuspoeng:
    293
    God søndags morgen.
    Sitter her og ser en tegneseriemusikal fra Hawaii med barnebarn og tenker på at vi har to CT og haugevis med poeng og at det fortsatt går 380 fra Tokyo til de øyene.
    Men, her sitter man.

Upsaker, Rscott, Earl and 9 others like this.
  2. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra byen hvor alle (visstnok) har bart. Ingen lange flyturer på horisonten her heller, men det betyr jo ikke at man ikke kan jakte bonuspoeng. Ønsker alle en riktig velsignet og rolig søndag :)

Upsaker, Rscott, Earl and 7 others like this.
  3. SAJblue

SAJblue Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    947
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag fra Oslos indre østkant. Kaffe på sengen, aviser og insideflyer på telefonen.

Har ikke vært så aktiv her de siste månedene, men det betyr ikke at jeg ikke sjekker insideflyer 5 ganger om dagen i håp om nye eurobonus-tips.

Først litt husarbeid, deretter en tur ut i frisk luft. Ha en flott søndag!

Upsaker, Rscott, Earl and 8 others like this.
  4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,499
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten er velsignet med et fantastisk høstvær og alt av avkom har okkupert hytten den siste uken. Uten plass for mormor og morfar... med mye arbeidshjelp ble båten tatt opp for sesongen i går, det går mot jul!
    Bare 53 dager til lutefisk på Engebret Cafe for 14. gang med gode venner.
    Det triste er at dette sannsynligvis blir første flytur T-53.

Sitter også som @RoadKing og drømmer meg bort i flyreiser .....har jo en CT som brenner i lommen.
    Har funnet deilige bonusturer til Namibia, Nosy Be, Mauritius, Mexico ...men mor vil ikke være med før hun vet mer om flaggermusstøvet.

Vi er begge godt enige om at Donald land er uaktuelt så lenge det er fare for Donald og borgerkrig. Kanskje vi må orientere oss mot Canada de neste 4 årene?

Jeg har en backup plan dersom jeg i desember må "få brukt" CTen til en spennende solotur ..... f.eks.:
    BGO-OSL-AMS-TPE-ICN-BKK-LHR-CPH-BGO

Drømmene lever!
    DCD149EA-CEF7-482F-B172-7D45F1CF8EA2.jpeg

Last edited: 11. okt 2020
    Upsaker, Earl, Rscott and 9 others like this.
  5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,713
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden.
    Her er det faktisk litt sol i dag. Har spist hotellfrokost, og må nå ut på jakt etter gnagsårplaster. (Ikke pga frokosten..)

Skal i 4årsdag, det blir stas. Har selvfølgelig Lego som bursdagsgave.

Mens jeg drakk kaffe på sengen, så fikk jeg booket en bonusreise til KEF om et års tid, da turen jeg skulle ha vært på neste helg utgikk.

Viktig å ha noe å glede seg til. :cool:

God søndag.

Upsaker, Earl, Rscott and 7 others like this.
  6. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,967
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra sildabyen. Her slår de til med knallvær som absolutt er innenfor.

DF2FDA1A-C12C-4262-9B0D-9AAC8E08DDD7.jpeg

Upsaker, Earl, Rscott and 8 others like this.
  7. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    Hilser fra SVG.

Second breakfast er unnagjort, med en god burger på Crafts, nå venter et fly på meg!
    Skal bli godt med luft under vingene.

Ha en fredfull søndag!
    20201011_125433.jpg

Upsaker, Earl, Rscott and 6 others like this.
  8. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,584
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra MBT. Ikke mye annet å melde enn høstvær og fjelltur.

Bare en ting til, CT #2 for 2020 er opptjent og AMEX skal få hvile ut året. Spent på om det blit mulighet for å bruke disse CT’ene

Earl, Rscott, Kristian and 2 others like this.
  9. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,368
    Bonuspoeng:
    183
    Nord-norsk gjestfrihet er en spesiell greie! Er på Dagstur til Hasvik med Widerøe. WF944 Tromsø-Hammerfest-Hasvik og med retur WF978 Hasvik-Hammerfest og WF977 Hammerfest-Tromsø. Det betyr 5 timer i Hasvik og 3 timer i Hammerfest. Litt upraktisk når absolutt alt er stengt i Hasvik en søndag, Hasvik flyplass ikke har brus eller snacksautomat og kaffeautomaten ikke fungerer. Og flyplassen egentlig stenger i 2,5 t mellom avgangene .

Hva skjer da? Widerøe serverer først sin egen kaffe. Avinors folk flytter kaffetrakteren ut til meg og gir meg en kopp og ber meg passe pent på flyplassen mens de trener. Etterhvert får jeg mat av en av lufthavnbetjentene som skal lage mat til seg selv. Alle seks på jobb på flyplassen har snart forbarmet seg over meg.

Last edited: 11. okt 2020
    Kristian, Upsaker, Spielhaug and 11 others like this.

Del denne siden