Så var det sannelig blitt tirsdag! God morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 26. april 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdagmorgen fra kaikanten i Tiggerstaden!

    Strålende vær her i dag, men kaldt. Dagen fylles med møter til litt langt ut på ettermiddagen. Cola Zero ble glemt på hotellrommet, så her må det legges en slagplan for tilegnelse av noen flasker av det deilige, sorte stoffet.

    Satser på byens beste pizza i kveld.

    Ha en brillefjong dag!
     
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi fra Trondheim
    Støl i ben og armer er temaet idag etter tidenes ryddeøkt i kjelleren med innlagt innpakking av madrasser etc for lagring på låve som et absolutt høydepunkt......:confused::confused:
    Idag blir det ferdig middag etter hjemkomst til en forandring, da opphavet plukker opp kidsa i bhg og stiller med ferdig mat. Fruen har møte etter jobb, så blir nok pappa som bestmmer hjemme idag 8 til en forandring ) :D:D

    Ha en flotters dag :):):)
     
  3. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Haugesund. Har vært på Stabæk-kamp, og bodd på Thon Hotel Saga. Et meget flott hotell, gammelt, men godt vedlikeholdt og nyoppusset resepsjonsområdet. God frokost, og hjalp godt at jeg ble oppgradert fra billigste rom til juniorsuite med boblebad!

    Fra min Snapchat i går:

    image.png

    Det ble bare bonuspoeng...
     
    Kjakan liker dette
  4. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,761
    Bonuspoeng:
    183
    Sjallabais fra Oslo!
    Satser på å få unna noen praktiske gjøremål som batteribytte på iPhone og innkjøp av ny luftfukter til nyinnkjøpt humidor -- ting som er greit å ha på stell før Cuba frister neste uke.

    Nå er det bare å klokke gjennom arbeidsuken og beholde faktureringsgraden min på riktig side av 100-tallet ut måneden, så jeg med god samvittighet kan dra på ferie.

    Ha en produktiv en!

    Tranen? Nabolagsrestauranten min, herlig sted. Den hvite steinsopp-pizzaen er skikkelig bra, og 'Nduja er heller ikke dum. Reinsdyr-carpaccioen er ganske spennende med granateple og greier, men klarte ikke helt å toppe steinsoppen for min del.
     
    Kjakan liker dette
  5. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Innlegg nummer 500 kommer fra en hjulbrakke ikke langt fra Fnateville. Her er det ikke mat, ikke vann og ikke do.
    Velg bygg og anlegg er alt jeg kan si
     
    tommy777 liker dette
  6. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Fuld fart her. Hurtig tur til ARN t/r idag og retur sent i aften. Afgang igen imorgen tidlig kl. 7 mod ARN-LAX-LAS.

    Stadig ikke pakket eller i nærheden af at være klar til afrejse imorgen...

    Men men - det er jo ikke første gang, så det går nok...
     
    Bizflyer liker dette
  7. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,232
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Skøyen. Begynte dagen hos tannlegen. Null hull! :D

    Deilig vær i hovedstaden også.. Ha en god dag alle sammen! :)
     
  8. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Oslo!
    Startet dagen kl. 5 med en 5K løpetur på mølla på treningssenteret før det bar hjem til personlig vedlikehold, frokost og tur med bikkja. Ble litt ekstra kos på ham i dag siden han fyller fire år. Og kanskje en boks leverpostei i kveld. Hvis han er snill da. Ellers er det litt møter, og ikke minst en times massasje her på kontoret som står på tapetet. Greit med massasje etter en hard økt i helgen (Sentrumsløpet) og en rolig tur i morges.
    Ble også litt glad da jeg leste at Telenor fjerner roamingavgiftene i EU og at det vil koste det samme over hele fjøla for telefon og surfing. Endelig! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/...lutt-paa-sjokk-regninger-i-europa/a/23668489/
    Ha en super tirsdag!
     
  9. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
  10. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Sludd, regn, snø. Sludd, regn, snø.
    @$${@££[{£.

    Ha en fin dag :)
     
  11. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Ser ikke slik ut. I alle fall ikke fra pressemeldingen fra Telenor. Men de endret til lavere priser fra 14 land til. Priser skal visstnok bli oppdatert i morgen, så da får vi se...
     
  12. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    3,262
    Bonuspoeng:
    113
    Buenos dias fra Barcelona. Hoppet ned her med bolaget igår. Workshop idag, hjem igjen imorgen.

    Godt å komme seg ut av kontoret, ofte :D
     
  13. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    God (våt ) ettermiddag frå Køben! Det regnar her, og når presten vert blaut så dryp det på klokkaren. Heldigvis har vi bøtter og spann, så business slepp å bli våte i håret. Seint inn frå VCE, rekk maks to glas vin. Kan gjeste inn ein pers neste 15 min. Ha ein strålande dag alle sammen!

    1461674589733574267994.jpg
     
  14. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Ny prisliste fra Telenor ute etter fri roaming rulles ut, bare å si farvel til en en gigabyte av kvota eller slenge på en femtilapp i måneden.

    Alt i alt, endringen er bra når du reiser mye innad i EU, men ellers et stort kutt.
     

Del denne siden