Så var det tirsdag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 06. mai 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra bryggearbeideren;-) Nå venter en dag er på brygga før det blir en bedre tirsdagsmiddag hjemme - tirsdag er nemlig en dag vi ofte feirer i vårt hjem - nok av folk som tar `n ut på fredager og lørdager. Ha den beste tirsdagen!
     
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Grompf...

    Er i beita for gode ideer. Det er dugnad i borettslaget i kveld og jeg orker bare ikke kuke rundt med pensjonistene i de 4 avsatte timene. Det som skal gjøres kunne vi gjort på 20 minutter. Så hva gjør jeg. Jobbe overtid? Tvinge venner ut på kino? Fly tur/retur Stockholm? Vræææææææææææl

    Dette og andre eksistensielle spørsmål plager meg i dag.
     
    SASDC8 liker dette
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hikk og hei for en tirsdag! Det regner!
    Sikker noen allergikere som er glad for det i disse pollentider.

    Selv har jeg kommet meg på jobben og fått startet dagens første rapporter.
    I ettermiddag er det bursdagsselskap for min lille niese som blir 2 år i dag.

    I morgen står tur til Danmark på tapetet.

    Så dere tar'n ut på tirsdager også?? Og fredag og lørdag?? Trodde det vare var "Fredda'n" man gjorde slikt?? ;)
    Hva med å leie en stand-in? :eek:
    Overlate alt arbeidet til pensjonistene hørtes da en smule egoistisk ut av en oppegånde relativt ung mann......

    Jaja. Fortsatt god tirsdag på på dugnad og ikke, og til de som tar'n ut og ikke! :p
     
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, jo altså atte nei... Dette kom litt skrått ut ser jeg.
    Jeg lar jo ikke pensjonistene i stikken med tungt arbeid. Det ville jo vært bra krise. Men det er bare et kaffelsabberas med feiekost. Vi hadde et vaktmester firma som shina hele gården for noen uker siden. Så detter er kort sagt bare vås og 4 timer sammenhengende hat vs dårlig samvittighet.
     
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra bartebyen
    Strålende sol i nidarostraktene idag,og her sitter man da på jobb....*GRMPF*
    Fnate : mitt tips er å ta med feiekosten - fei en liten del av gården,ta en kaffe og si det var hyggelig.Deretter inn å drekke øl !!:):)

    Ha en flotters tirsdag :D :D :D
     
    Fnate liker dette
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Ubud på Bali. Full rulle i dag med hotellbesøk, bl.a St. Regis på Nusa Dua Beach. Faaaaantastisk eiendom.

    Nå har vi endt opp i jungelen aka Ubud. Alaya Resort and Spa er nattens tilholdssted før vi skal besøke noen Buddhastatuer i morgen og ta flyet til Yogyakarta på kvelden.

    Ha en fin tirsdag :)
     
    Fnate liker dette
  7. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Huff .. dugnad .. nok en grunn til at jeg trives så mye bedre her borte. Her har vi meksikansere som kan gjøre slikt ..

    G'straalende tirsdag morgen! Solen skinner og vi er allerede over 20 grader. Og slik skal det være hele uken! Husk at det er tirsdag i dag! Hvis dere ikke får vasket kaffekoppen i dag, er det bare en uke til neste sjanse. Ingen grunn til panikk, med andre ord.
     
  8. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    God tirsdag fra gullstua på Kastrup. Vært en lang dag på tur. Begynner å se frem til å komme hjem også, ser jammen ut til å bli et noe forlenget opphold her i loungen da det akkurat tikket inn en melding om at SK1876 blir 40 minutter forsinket i kveld....

    Er det bare å begynne å løpe rundt å veive med armene? Eller vifte med gullkortet? En raskere routing via f.eks Oslo mulig?

    Jaja. Man har ihvertfall fått utvidet flymodell-samlingen i dag.
     
  9. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,929
    Likes mottatt:
    6,743
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Oslo, har sittet på en j@vla dårlig stol i hele dag men belønningen var kanapeer, masse rødvin og påfølgende ustø gange tilbake til hotellet. Så nå får vi kvile litt før påfyll av øl senere ;)
    Ha en fin kveld
     
  10. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Vi har innført pils og pølser på dugnaden, stemningen blir fort veldig bra :D
     
  11. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Passer det seg egentlig at folk med gullkort bor på en slik måte at dugnad er nødvendig?
     
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Det hørtes utmerket ut. Jeg valgte imidlertid å bli på jobb, og feiret god innsats med en øl fra kontorets rikholdige utvalg. :)

    Altså, de kuleste har sølvkort. Ikke gull. Men ellers er jeg enig. Kanskje jeg bare burde sendt ut elefanten med sølvkortet sitt?
     
    Twin Otter liker dette
  13. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    I fjor gikk de siste hjem fra dugnaden kl. 01:15, over 15 timers "innsats" :D
     
    Twin Otter and Fnate like this.
  14. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Hmmm... Jeg har holdt på med dugnad non-stop siden september! Også kjent som Bonusfeber.no ;)
     
    EB, Ruby, tommy777 and 3 others like this.

Del denne siden