God morgen fra bryggearbeideren;-) Nå venter en dag er på brygga før det blir en bedre tirsdagsmiddag hjemme - tirsdag er nemlig en dag vi ofte feirer i vårt hjem - nok av folk som tar `n ut på fredager og lørdager. Ha den beste tirsdagen!
Grompf... Er i beita for gode ideer. Det er dugnad i borettslaget i kveld og jeg orker bare ikke kuke rundt med pensjonistene i de 4 avsatte timene. Det som skal gjøres kunne vi gjort på 20 minutter. Så hva gjør jeg. Jobbe overtid? Tvinge venner ut på kino? Fly tur/retur Stockholm? Vræææææææææææl Dette og andre eksistensielle spørsmål plager meg i dag.
Hikk og hei for en tirsdag! Det regner! Sikker noen allergikere som er glad for det i disse pollentider. Selv har jeg kommet meg på jobben og fått startet dagens første rapporter. I ettermiddag er det bursdagsselskap for min lille niese som blir 2 år i dag. I morgen står tur til Danmark på tapetet. Så dere tar'n ut på tirsdager også?? Og fredag og lørdag?? Trodde det vare var "Fredda'n" man gjorde slikt?? Hva med å leie en stand-in? Overlate alt arbeidet til pensjonistene hørtes da en smule egoistisk ut av en oppegånde relativt ung mann...... Jaja. Fortsatt god tirsdag på på dugnad og ikke, og til de som tar'n ut og ikke!
Ja, jo altså atte nei... Dette kom litt skrått ut ser jeg. Jeg lar jo ikke pensjonistene i stikken med tungt arbeid. Det ville jo vært bra krise. Men det er bare et kaffelsabberas med feiekost. Vi hadde et vaktmester firma som shina hele gården for noen uker siden. Så detter er kort sagt bare vås og 4 timer sammenhengende hat vs dårlig samvittighet.
God ettermiddag fra bartebyen Strålende sol i nidarostraktene idag,og her sitter man da på jobb....*GRMPF* Fnate : mitt tips er å ta med feiekosten - fei en liten del av gården,ta en kaffe og si det var hyggelig.Deretter inn å drekke øl !! Ha en flotters tirsdag
God kveld fra Ubud på Bali. Full rulle i dag med hotellbesøk, bl.a St. Regis på Nusa Dua Beach. Faaaaantastisk eiendom. Nå har vi endt opp i jungelen aka Ubud. Alaya Resort and Spa er nattens tilholdssted før vi skal besøke noen Buddhastatuer i morgen og ta flyet til Yogyakarta på kvelden. Ha en fin tirsdag
Huff .. dugnad .. nok en grunn til at jeg trives så mye bedre her borte. Her har vi meksikansere som kan gjøre slikt .. G'straalende tirsdag morgen! Solen skinner og vi er allerede over 20 grader. Og slik skal det være hele uken! Husk at det er tirsdag i dag! Hvis dere ikke får vasket kaffekoppen i dag, er det bare en uke til neste sjanse. Ingen grunn til panikk, med andre ord.
God tirsdag fra gullstua på Kastrup. Vært en lang dag på tur. Begynner å se frem til å komme hjem også, ser jammen ut til å bli et noe forlenget opphold her i loungen da det akkurat tikket inn en melding om at SK1876 blir 40 minutter forsinket i kveld.... Er det bare å begynne å løpe rundt å veive med armene? Eller vifte med gullkortet? En raskere routing via f.eks Oslo mulig? Jaja. Man har ihvertfall fått utvidet flymodell-samlingen i dag.
God ettermiddag fra Oslo, har sittet på en j@vla dårlig stol i hele dag men belønningen var kanapeer, masse rødvin og påfølgende ustø gange tilbake til hotellet. Så nå får vi kvile litt før påfyll av øl senere Ha en fin kveld
Det hørtes utmerket ut. Jeg valgte imidlertid å bli på jobb, og feiret god innsats med en øl fra kontorets rikholdige utvalg. Altså, de kuleste har sølvkort. Ikke gull. Men ellers er jeg enig. Kanskje jeg bare burde sendt ut elefanten med sølvkortet sitt?