Så var det tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 07. juli 2015.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske!
    Solen skinner litt foreløpig, men ikke mye varme, og så skal det bli massevis av regn i ettermiddag, kveld og natt. Greit å få vannet gresset litt kanskje.

    Sitter å vurderer å reise bort litt, og kikket litt på å chartre en yacht nede i Middelhavet. Ser jo digg ut, men jeg tror prisen på 160 000 USD for en uke kanskje blir litt i overkant. Så kommer jo alt det løse i tillegg....
    Men båten ser jo knæsjers ut: http://www.charterworld.com/index.html?sub=yacht-charter&charter=motor-yacht-checkmate-7838

    Skal jo vinne bra stort i Viking Lotto til onsdagen for å få råd til en uke på denne.....
    Er det rart jeg drikker??
     
  2. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God regnfylt morgen fra 70 grader nord! Håper i det lengste på at den meldte russervarmen skal sige over oss, her er det bare regn. Har en plen som jeg skjemmes over, men det når ikke bli tørt nok til å klippe før nye regnskyll! Gror det mer nå er det bare å slipe ljåen! :eek:

    Ha en fortreffelig dag!
     
  3. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Morn fra Sandefjord. Her er det sommer, så kanskje man skal lufte båten litt. Hele doningen er nok verdt en god del mindre enn 160k USD, mulig 160k NOK blir litt ambisiøst også :p
     
    Last edited: 07. juli 2015
    PlusGo liker dette
  4. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    Sola skinner, men blåser litt for mye etter min mening. Har nå begynt på den første av to uker ferie, så håper at været holder seg. Reiser til Amsterdam litt senere i dag, aldri vært der, men håper det blir gøy. Enn så lenge setter jeg meg i en stol på terrassen.

    Ønsker dere en fantastisk dag!
     
  5. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    God dag. Siste dag som "Bergenser", I morgen til er det vroooooooom tilbake til sivilasjonen. Blir nok lenge til denne gutten skal ha postadresse som starter med noe annet enn 02 eller 13.
     
  6. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen! 30+ og fint her hos meg. Godt man har airconditiion

    Starter dagen med dagens mest optimistiske tweet ..

    [​IMG]
     
    tommy777, Baldrick and Fnate like this.
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Guten tag fra Berlin.

    Har hatt en lang hop-on-off busstur med ymse pit stop rundt i Berlin i dag. Veldig flott, selv om jeg har gjort det før. Fanatastisk Cobb salat til lunch på hotel Adlon var det også. Jeg har aldri spist opp en hel salat i hele mitt liv, så dette var den første.

    Nå har moderen adoptert ei Polly Purke og har gått til rommet sitt for å begynne sosialiseringen av denne. Senere blir det fortauskafeen ved Fasanenstrasse og Ku-Dam... Stambula igjennom alle mine år i Berlinsk.

    Ha en fjong en. Jeg foretar en formiddagslur.
     
    tommy777 and Baldrick like this.
  8. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    God tirsdag fra nord i Storbritannia! Jeg er stadig enig med meg selv om at jeg egentlig burde bosatt meg her, og hvem vet, kanskje det skjer... :)

    Ikke så mye å melde om annet enn å kanskje klage på at bilen Avis Prestige oppgraderte meg til (de kunne ikke levere den lovede Jaguar XF Sportbrake) er litt i overkant stor for den lille parkeringsplassen i hjørnet i p-kjelleren her... Men på den positive siden så er Range Rover Sport en flott bil å kjøre så hvem gidder egentlig å klage. :)
     
    Fnate and tommy777 like this.
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra Chicago. Akkurat ferdig med kvartalets besøk hos regnskapsfører. Heldigvis tok det "bare" 3 timer.

    Nok å ta tak i før man skal vise kåken frem for potensielle kjøpere i kveld aka middag ute i kveld ;)

    Giddy up!
     
  10. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Farsund. Snart ferie men også den siste uke inneholder reisevirksomhet. Her er været grått men med ok temperatur. Hadde håpet på ute pils på terrassen her men Polet og rommet/suiten ble redningen, ikke feil det.
    Nå er det tomt og da får vi støtte baren på hotellet.
    Lang dag i dag betyr sent oppmøte i morgen, eller hva?
    Ha en bra kveld :), det skal jeg ha.
     
  11. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God kveld fra Amsterdam.
    Norwegian hadde fullt fly fra OSL og ned. Ikke et eneste ledig sete i 737-800 maskinen.

    På tide å få litt mat i skrotten.
     

Del denne siden