Travelhacks er nå oppdatert. Her kan man søke på alt man kan tenke seg av detaljer. (Nesten, søk fra den enkelte by i skandinavia hadde jo vært ekstra knall). Denne er nå genial: https://travelhacks.azurewebsites.net/
Det ut som det slippes en god del 3 mnd før. Det er jo gode nyheter for de som vil reise med unger. 180k poeng med 2+2 og mastercard er heller ikke dårlig bruk av poeng synes jeg.
Hvorfor jobber ikke den svensken i SAS IT? Synd den forslag siden til SAS ikke finnes lenger, ellers skulle jeg opprettet et forslag om å få ansatt den personen!
Hvis jeg skal gjette vilt og hemningsløst, så tror jeg helt sikkert SAS IT har dyktige folk, men de lider under ting som denne svensken ikke gjør. De må forholde seg til management, business planer, langtids planer, tidsfrister og gud vet hva. Det meste er enkelt når man bestemmer agendaen selv og selv kan avgjøre når nok er nok. Misforstå meg rett, SAS IT er selvsagt ikke uten skyld i alt det rare vi til tider opplever på sas.no/.dk/.se/flysas.com, men mye kommer av raske beslutninger og...
Og jeg tror vi skal være veldig glad for at det er vanskelig å finne de få billettene som er tilgjengelig på SAS C, hadde det vært "kjempe lett" å finne de på sas.no/se/dk, ville det vært mindre tilgjengelig enn det allerede er.... C
Fyren er ekstremt produktiv fordi han ikke jobber i SAS IT. Så fort du legger på noen lag med ledelse og veldig mange personer går ting latterlig tregt.
Spot on. I tillegg tipper jeg det sikkert er mye legacykode og halvhjertede integrasjoner mot andre systemer de må forholde seg til og som fucker opp mye. Denne tjenesten er, selv om den er aldri så genial, en enkel implementasjon av et åpent tilgjengelig REST API hos SAS.
THIS! Jobber med IT, og minst 50% av tiden min går til vedlikehold av integrasjoner og gammel kode. Legg på 20% møter og planlegging, så er det ikke mye tid igjen til å lage nye ting
Tenkte jeg ikke på i farten engang men bra poeng! Jobbet i både kommune og stat så skulle nesten trodd det var dem du hintet til
Som oftest greit å bare ta utgangspunkt i CPH/ARN. Connection til disse er vel som regel uproblematisk.