Det jeg ofte gjør først er å gå inn på booking.com, sette filtrene som jeg ønsker på der, og velge billigste først for å få det treffet jeg ønsker, deretter mater jeg hotellet inn i
Tripadvisor sin søkemotor for å få noen billigere deals på andre portaler, og sjekk gjerne om hotellet har en egen side du kan booke på i tillegg, kanskje det er billigere der.
Når du har greid det, så booker du en booking du kan kansellere gratis hvis siden til hoteller ikke har en sinnsyk lavere pris, også søker du igjen og prøver å booke til en billigere pris. Får du en billigere pris, så booker du den bookingen også kansellerer du den dyrere bookingen, og slik fortsetter du inntil du har presset prisen i bånn. Ofte greier jeg å tyne ut 20% ekstra ved å booke på nytt flere ganger, og på ei booking på 5000 kroner så er det jo en hel tusenlapp, så det er nye å hente på det trikset.
På siste dag du kan kansellere, så kan du være heldig at de selger rommet til en lavere pris enn det du har igjen, og jeg har ofte greid å tyne prisen ned 30% på siste dag også
Vis alt...