God søndags formiddag fra Hytta her I Indre Troms Vi vet at at noen mener å skrive hytta er feil men det får de bare leve med Ellers kjøpte vi oss et luftgevær igår og satte opp blinker men til slutt ble det for kaldt ute. Temperaturmåleren viste -22,9°C utenfor hytta også blåste det i tillegg. Men det var kos igår. Idag blir siste dag på hytta før vi returnerer tilbake til Tromsø. Det er en tur på mellom 2-3 timer. Men idag blir middagen på Patricias Gatekjøkken. Ha en flott søndag uansett hvor du måtte tilbringe den.
God søndag! Har drukket kaffe på sengen, vasket klær, båret Glava, støvsuget og gått tur med hunden. Nå er det frokost! Snart til mor for søndagsmiddag med behørig avstand. Nyt søndagen!
Klart det er lov å si hytta når man har det taleavviket, men de som kaller hytten min for hytta er ikke velkommen der! Dette har min svigerdatter fra nordre deler av trøndelagen måtte lære seg .... hun er velkommen nå!
God søndag fra Trondheim Kommet hjem etter herlige dager på hytta, boblene bruste både fredag og lørdag Nå er det kun sofatjeneste og klar for kort arbeidsuke- tilbake til hytta onsdag Ha en skjønn søndag
Hvis du ikke finner akkurat den du ønsker, kan jeg anbefale en revurdering. Du får trent enda flere muskelgrupper ( og har lavere ledd-belastning) på en romaskin.
Godkveld fra det sørlandske. En fabelaktig dag i TV-stolen, hvor "vi" har innkassert medaljer i fleng. Skiskyting er så intenst spennende at en får puls selv om en sitter og glor '