Søndag i verdens vakreste by

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 09. des 2018.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,181
    Likes mottatt:
    869,715
    Bonuspoeng:
    293
    Egentlig fint vær, men det blåser godt.
    3 grader og delvis skyet ....

    Fikk poeng for siste oppgraderte flygning i dag,
    OSL-BGO på fredag betalte 530 poeng for oppgraderingen og mottok 937 poeng i stedet for 125 poeng.
    Altså kostet det 530 poeng for å få 812 poeng, syntes det var en grei butikk

    Ha en fredfull søndag, hvor dere enn er i verden
     
  2. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,241
    Likes mottatt:
    22,478
    Bonuspoeng:
    183
    God sundagsmorgon frå Flesland. På tide med hotellfrukost før retur til Sunnfjord :)
     
    Earl, SayWhat, oleredv and 4 others like this.
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,901
    Likes mottatt:
    57,541
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    I følge (mangelen på) aktivitet på forumet var det en del julebord i går? :cool:

    Solen skinner inn soveromsvinduet, og jeg koser meg i sengen med kaffe og en kjeks. Snøen gjør at alt ser litt hyggeligere ut, og ikke minst lysere. Solen hjelper nok også litt.

    Skal i parken med vovsen, og få onkelbarna på middag.

    God søndag!
     
    Avixlo, Supersergei, Earl and 5 others like this.
  4. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Hvordan viste du det :p Skjønner ikke hvordan man orker å holde på når man blir så dårlig! Blir det noe bedre når man blir eldre eller er alt håp ute? :(
     
  5. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Det blir ikke bedre, heller verre.. Jeg var på julebord på fredag og der var sjøslag av dimensjoner. Han som tok mest av er 56 år..
    Litt bedre form i dag, men ikke 100%
     
    Avixlo, Eddie47 and Kristian like this.
  6. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,670
    Likes mottatt:
    6,657
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Senator Lounge TXL. Litt for tidlig fly etter formen, men skal vel overleve. Det hjelper også at man kommer tidlig hjem til sofaen.
     
    Earl, Eddie47, Kristian and 1 other person like this.
  7. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå kontor Loungen med utsikt til tarmacen på Circkle K i Bagn i Valdres. Her nyt eg ein god kopp med kaffi frå Supreme Roastworks med eg prøver å få gjort ferdig det eg skulle gjera i dag. Strakt vert det The Home Lounge med utvida access for familie for i dag, med serverting av graut og kaker. God syndag?

    Og forresten, kor tidleg kan ein starte på eit reisebrev(og nei, det er ikkje eit stikk eller gjeld ditt reisebrev @indahla , då du har ein vel sjuk(not) tur eg har misunt deg i lengre tid) som kun gjeld eit ordinært produkt som LH-C(EU) og SQ-C og 4 veker down under?
     
    Avixlo, Upsaker, anders82 and 4 others like this.
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,901
    Likes mottatt:
    57,541
    Bonuspoeng:
    293
    Det blir nok ikke så mye bedre når man blir eldre, snarere tvert i mot.
    Men, man glemmer fra gang til gang, og ender utpå likevel. Mennesket er nok ikke det smarteste dyret.. :p
     
    anders82, SayWhat and Eddie47 like this.
  9. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra sofakroken i privatloungen på Grorud. Nå skal jeg først ut og se på 2 platesamlinger etter gårsdagens annonse i VG, så er det til får den årlige førjulske pinnekjøttmiddagen hos lillebror ute i Aurskog.

    Ønsker alle en fin fin søndag.
     
    Earl, Eddie47, Kristian and 2 others like this.
  10. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Høybuktmoen. Venter på flyet sørover, dette blir nok årets siste flytur ...
     
    Earl, Eddie47, Kristian and 1 other person like this.
  11. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,181
    Likes mottatt:
    869,715
    Bonuspoeng:
    293
    Man blir mer sliten og tåler mindre ... men alt håp er da ikke ute?
    Hva er det for snakk?
    Har en avtale med mine barnebarn om at de skal trille meg frem i flyet når jeg selv ikke kan gå dit, så skal de få være med på tur ... de må nok sitte bak i bussen, men komme når jeg har behov.

    De er nå 4 og under to ... men de tar utfordringen på strak arm. Spørsmålet er om de synes det er nok med 26 timer i HKG?
     
  12. Andyfly

    Andyfly Fly me to the moon.

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    872
    Bonuspoeng:
    93
    336BE88D-D2E9-4A12-8CC2-4D73D58D97D8.jpeg God morgen fra SVG, her er det vårstemning. Heldigvis parkert bilen under tak på OSL. Ryktes om altformye snø...
     
    Avixlo, jgroneng, Earl and 2 others like this.
  13. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,036
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    I dag kan man få 1000 cashpoints for bytte til norgesenergi!

    noen som vet hva som skjer hvis man bryter fjordkraft avtalen innen 3 mnd når man har fått 10.000poeng? straffegebyr? de kan vel ikke trekke poengene tilbake?
     
  14. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Lutefisklag igår.....hjemme 03:50.....
    Sofadag- nuff’ said :confused:
    image.jpg
     
    EndreD, Eddie47, jgroneng and 5 others like this.
  15. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra San Fransisco.
    En fin flytur hit med SAS i går, immigrasjonen tok for ever som det ofte gjør i USA, men når jeg først kom frem til skranken gikk det raskt og greit, og fikk velkommen til USA med ett lite smil fra immigrasjonsoffiseren:)

    Siden vi var flinke i går og gikk ut fra hotellet istedenfor å lytte til kroppen som bare ville sove når kl var 02 hjemme, men kun 17 lokal tid så fikk man lagt seg i litt mer tilpasset tid og slapp å våkne midt på natten. Sov over 7 timer i natt så skal ikke klage, selv om jeg likevel våknet før 5 lokal tid :p

    Nå nærmer det seg vel frokost om 1times tid, og deretter utforskning av byen. Nyt søndagen folkens :)
     
    Avixlo, Supersergei, Eddie47 and 2 others like this.
  16. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,308
    Likes mottatt:
    1,476
    Bonuspoeng:
    113
    Vær hilset. En IFer kommer og en annen drar. Hadde egentlig tenkt meg en tur til Union Sq i dag, men fikk gjort det jeg skulle der i går. Du gikk glipp av SantaCon i går - en haug med folk på tidenes flatfyll (USAs versjon av russefeiring, nesten). De begynte tidlig på dagen. Møtte folk kl 12.00 på banen som var i gang med full fest :p Kommer noen bilder i reisebrevet mitt snart.

    Har enda ikke bestemt meg for om jeg skal chille litt lenger i leiligheten eller stikke tidlig inn på SFO (hvor alternativet da blir å sitte i United-club-loungen). Fikk tatt ut kontanter i går, så mulig jeg stikker på Mama's og prøver frokost der i dag.

    Ser ut som SAS liker noen bergensere bedre enn andre (ja, du ja, @Eddie47 ). Ingen 505-poengs upgrades på meg..JAja, så lenge de har strøm og wifi på veien tilbake er jeg egentlig fornøyd (blir nå uansett et par tusen EB i kompensasjon, tenker jeg).
     
    Earl, Avixlo, Upsaker and 2 others like this.
  17. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,447
    Likes mottatt:
    29,514
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra rett utenfor OSL.

    Ble en labbetur i snøen i dag. Tok ca 1 time lengre enn normalt. Fin utsikt mot OSL;

    05059BBF-FEFD-4EC0-8604-C10E3C9F25ED.jpeg

    Ingen flytur planlagt før fredag om 12 dager. Det føles lenge til.
     
    Earl, Avixlo, LN-FHU and 3 others like this.
  18. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,992
    Likes mottatt:
    10,934
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra senatorloungen i Washington DC IAD.

    Jeg sjekket inn og fikk bekreftet mine bange anelser om at vi flyr gamlekjerra hjem. Jaja, om ikke annet blir det vel 30k poeng i kompensasjon.

    "Du har sete 2A og setet ved siden av deg er ledig" smiler damen i innsjekkingsskranken. Så fint, tenker jeg, siden kameraten min som sjekker inn i skranken ved siden av prøver å få oppgradert fra plus til business. Men neida, han får beskjed om at det er fullt. Blikkene hun som sier det er fullt sender hun som sjekker inn meg da hun skjønner hva jeg har fått høre kunne drepe. Da kommer en unnskyldning om at de ikke har mat og at det da er company policy å ikke oppgradere. De vil vel ikke betale ut mer kompensasjon enn nødvendig...

    Litt på trass valgte vi det dyreste de hadde å drikke i loungen her og skal stikke innom Turkishloungen straks og gjøre det samme... :) Fortsatt god søndag, folkens
     
    Last edited: 09. des 2018
    Earl, Eddie47, jgroneng and 2 others like this.

Del denne siden