Søndag i verdens vakreste by

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 27. sept 2020.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,047
    Likes mottatt:
    68,587
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag .. her skinner solen som vanlig ..
    Livet smiler
    T 67 .. lutefisk.. snart jul
    T 110 .. guttetur til gullstuen på OSL, ARN og CPH. 7ABCC822-4D7E-4354-9D42-AAC0F52BD4B8.jpeg
     
    Rscott, Sonictravel, RoadKing and 7 others like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,763
    Likes mottatt:
    57,033
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Lillehammer.
    Har akkurat vært gjennom en frokost hvor alle smittevern var iverksatt, men FOLK er faen meg ubrukelige. De klarer ikke å holde avstand, "skal bare" inn i køen fordi de har glemt noe, osv osv. Og så går de til hun stakkaren i resepsjonen og klager på at hotellet ikke tilrettelegger godt nok. Møkkafolk.

    Men, sengen var alt for myk, og hotellet er veldig lytt, så dette var helt midt på treet.

    God søndag!
     
    Bolle, Rscott, Sonictravel and 6 others like this.
  3. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,047
    Likes mottatt:
    68,587
    Bonuspoeng:
    293
    Sonictravel liker dette
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,675
    Likes mottatt:
    10,175
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Olja.

    Her har man akkurat fått unna lunsjen og nå nærmer det seg slutten på første arbeidshelg denne turen offshore. Vinden har løyet også og sol fra klar himmel er en ekstra fin bonus.
    Ellers ser det ut som at jeg akkurat har klart å re-kvalifisere til EBD i denne perioden også, men frykter den neste blir vanskelig. Man kan bare håpe at det blir "normale" muligheter for langdistansereising igjen en eller annen gang neste år, men om det blir før 1. oktober -21 er jeg sannelig ikke sikker på.

    Ha en fortsatt fin søndag!

    IMG_8677.PNG
     
  5. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,314
    Likes mottatt:
    12,246
    Bonuspoeng:
    183
    Yo fra Oslo. Surt vær, sure bein og en aldri så frekk liten punktering. Utenom det er det veldig fint i Nordmarka nå
    upload_2020-9-27_13-50-42.png


    [​IMG]
     
    Last edited: 27. sept 2020
    Rscott, Sonictravel, Earl and 7 others like this.
  6. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,972
    Likes mottatt:
    10,775
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermidsag fra osl. Første loungebesøk siden mars. Minstejenta og jeg skal nordover i høstferien, mens største er hjemme i karantene med mammaen.

    Screenshot_20200927-141433_Gallery.jpg
     
  7. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,195
    Likes mottatt:
    22,198
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå Sunnfjord. Her har dagen gått med til synding. Rettare sagt hardt fysisk arbeid på ein sundag. Denne gong for å få skikkelig drenering ute på tunet. No kan uvéiret frå Austlandet berre komme. Snart nok poeng i boks for å tinge heimturen frå neste års Asiaferie. Det skal bli godt.
     
    Rscott, Sonictravel, Earl and 3 others like this.
  8. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,525
    Likes mottatt:
    3,518
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra byen man kjører gjennom, også kjent som Molde. Straks klar for en noe ufrivillig utsiktsplass i nedoverbakke på den 35 min lange fergeturen over fjorden til Vestnes. Utsikt betyr dessverre fint lite når det vises fotball på iPaden. Må nok plukke med meg noe raskt til middag på vei hjem, før det blir et dypdykk i bonuskalenderen på sas.no i kveld.

    20200927_191335.jpg
     

Del denne siden