Know the feeling. Når du kommer hjem alt for tidlig. Drita full, forlatt, og ensom. Da er det godt å sjekke inn på IF Sove godt...
God morgen fra toget til CPH. I dag går turen til PEK via ARN med SAS og Air China. Endelig kan påskeferien starte!
God morgon. Trumfpannekaker (Proteinfabrikken sine proteinpannekaker) er på veg ned. Er det dette som heiter brunch? Godt er det i alle fall sjølv om dei er litt vanskelige å få steikt skikkelig
God morgen fra det blide Sørlandet. Ikke nevneverdig full på søndagen her, men i følge tvreklame så hadde ikke ungene satt pris på det heller så... I dag er dagen hvor flight nr 90 på inneværende periode sikres. Så da er det bare 4 år igjen til evig-EBG. Og eventuelt 5 til evig-EBD om det plutselig skulle komme til oss vanlige folk. Ha en strålende dag
God morgen fra rett utenfor OSL. En hel dag hjemme uten noe reising for første gang på drøye 2 uker. Selvfølgelig hadde konemor en «to-do» liste klar. Muligens en liten payback etter min invitt til Island forrige helg(les housekeeping). Uansett, materialer ble handlet i går og i dag skal det snekres rekkverk på toppen av en mur. I ren Prima Vera stil skal den jævla naboen spikres ute. Ha en fredfull søndag folkens.
God ettermiddag fra Årebjørnen. Firmatur med et tyvetalls folk...starta med pils kl 1200....så får vi se.. Fernet ligger klar i bagen, blir spennende utover.....godt vi har fridag i morra Ha en strålende søndag
Startet dagen tidlig, men begynner først nå å bli full da... resten av reisefølget bestemte seg for at de var trøtte men jeg skal gjøre min del for å legge Kyoto tørr før jeg drar
God dag fra Jordan. Tilbake på hotellet etter en flott tur til Petra. Ingen problemer med å forstå at dette er et av jordens syv underverker.
Full? Nei. Bakfull? Ja! Hva annet er å forvente etter en konsert hvor det var sosialt akseptabelt å helle en kartong Litago over huet...