God morgon frå kvenbyen! Ute er det stiv kuling, men tilløp til sol I samband med ein ferietur i mai sjekkar eg stadig vekk prisane på dei same datoane som eg alt har billettar til. Så langt har eg spart en dryg tusenlapp ved å avbestilla opphaveleg reise og kjøpa ny billett (på same strekning) til lågare pris. Dynamiske prisar er det tydelegvis verdt å følgja med på! Ha ein nydeleg sundag, godtfolk!
God morgen fra Villa Copenhagen. I går ble det mye byvandring før vi spiste fantastisk ramen på et av mine favoritsteder i byen. Senere gikk turen ut på byen i Kødbyen og kvelden ble lang... Her er det snart på tide med en lang og god frokost. Ha en finfin søndag alle bonusnisser
God morgen fra Vangsnes Det ser ut som om sommeren er ferdig for i år Kan forøvrig melde om at her er ledige rom Lokalbutikken tok Amex sist eg var innom
God morgen fra vest, som snart skal bli enda lengre vest. Et disig skylag stenger for solen etter værskiftet igår, men det gjør ikke noe for idag skal det bli tur. Gleder meg til å overraske foreldrene mine med deres aller første biz-tur, i 2.etg på den utdøende Queen of the Skies. Men først en «strafferunde» til Wien (som seg hør og bør for en IF’er) og så til Vancouver imorgen. LH er ganske konsekvent med å ikke slippe biz før 1-2 dager før avgang, og dermed vanskelig å oppgradere hjemreise. AC har jeg ikke sett snurten av siden i høst. Så kanskje tiden er moden for å få samme poengpris for enveis og t/r? Evt kunne endre hjemreise etter turen har startet? Det er lov å drømme litt. Ha en forunderlig dag!
God morgen fra MBT. En kjapp pakking står for tur før det blir kjøring til OSL, med LH videre til MUC og ICN.
God morgon frå Sunnfjord. Sola tek seg ein pause her oppe og. I dag skal eg lage sveler til resten av huslyen og gjere sårt tiltrengte innkjøp på EDB’en for å fylle på poengkontoen. Snart må sommarferien 2024 planleggast!
Morg fra godstolen. Det snør! Legger seg foreløpig ikke på veien, og satser på at det holder seg slik. Slik er det å bo i nord. Satser på en lat søndag… Ha en fin dag
God formiddag fra Larvik! Det regnet i natt og litt dusk nå må morgenen. Ser ikke bedre ut utover dagen .. Fikk ikke gjort ukeshandelen på torsdag så den måtte tas idag. Lokale Kiwi’en har ikke søndagsåpent så da måtte jeg på Rema = verken Trumf eller betaling med Amex Ny tur til Ålesund booket i starten av mai så snart blir det iallfall fly igjen Ha en flott søndag, regn eller ei!
Endelig turdag igjen! Rolige tilstander på gullstua. Må ta en strafferunde innom cph på vei til fotballøya. Kjenner jeg kunne vært foruten - dårlig planlegging av gullfornyelsen men tur er tur, og tralla bør innom både en og to ganger på hver flight Ha en fortsatt fin søndag. Her skal det trenes på øltapping før danskene skal overvære skillsa mine i loungen der
Parkerte i MUC på G46, skal videre fra H44. Ikke noen bil da, men heller ikke mer enn 3-4 minutter rolig rusling til/fra F Loungen. Fly til MUC og fra MUC; Standard oppsett her;
«Platinumstua» på SVG Fremdeles underbemannet i flygeledelsen i København, så vi venter på innkommende derfra Masi hjelper oss med ventingen så venter vi med kompis Jack…
God kveld frå Singapore, lange travle dagar på jobb. Men heldigvis mindre trafikk til og frå jobb i helga. Så rakk løpetur, etterfulgt av litt Yakitori og eit par nye øl hos Jibiru.
God morgen fra Manhattan. Lang dag i går, men veldig trivelig. Lokal guide (min fetter) tok oss gjennom Central Park med mange underfundigheter. God mat på lokal italiener, og mange hyggelige samtaler. Ble invitert i bryllup til høsten, så da blir det en tur til over dammen. Nå skal vi straks ut og rusle igjen. Bibliotek, togstasjon og musikal står på programmet i dag.
Kan faktisk ikke huske sist jeg fløy Sas uten at det var store forsinkelser (med unntak av innenlands)... Og priority boarding må sas finne ut av! Men liker appen veldig godt da
Ritter «lovte» gratis wifi for HON fra 1april, ikke noe crewet vet noe om så fortsatt 25EUR for flight pass. Trøster meg med noen bobler;
Og der streika motoren på CRJ ved oppstart, og vi er stuck i SVG. Rekker ikke connection i CPH, bør man tilby seg å booke om til direkteflyet SVG-FRA imorgen tidlig, eller vente og se?