1 uke igjen av ferien, skal reise med Thai sin "spreke" 737-400 i Eco til BKK. Kan bekrefte at man får lounge tilgang her med et *A gullkort, Blue Ribbon loungen til Bangkok Airways.
"Bare" 24 dager til SK939 bringer to voksne herrer til LAX! Litt grått på solkysten i dag, men det regner ikke. Ha en flygende god søndag.
God formiddag fra Trondheim. Frokost fortært i regnværet og nå skal kidsa ut å lufte seg. Siste dag av ferien så i morgen er det tilbake til jobb.... Ha en fantastisk søndag
Jeg har sett solen i Bergen i dag! Men, jeg fant også ut at man kunne ha vært med på sightseeing med den Dakota'en jeg så fly over oss i går.. Det gikk jeg dessverre glipp av. 1 dag til neste flytur. 41 dager til HKG.
God morgen fra Sørlandet. Her er plommene nodene en måned for tidlig, men det får vi vel leve med.. Dagen i dag så skal flight 501 med SAS utføres. Jeg er stygt redd for at dette blir feiret med enda en "oppgradering" til midtsete fra nødutgang. Er 0 ledige billetter til kveldens avgang, men det er et ledig midtsete i "business class" .. Grøss og gru.. Ha en fin dag, forhåpentligvis uten slike ilandsproblemer....
Dakotaen er ute og flyr i dag også .. https://fjordsteambergen.ticketco.e...dag_3_augustloerdag_4_august_soendag_5_august
God middag fra Oslo. Sola skinne men det er en smule kjøligere enn de siste ukene uten at jeg skal klage på det... 1 dag til neste flight, 20 dager til HKG.
God formiddag fra Østerdalen. Her veksler været mellom sol, regn og sol OG regn... Naturen er nok lykkelig. I morra skal jeg fly fra Røros til Oslo, og er i stuss om når jeg bør møte opp på miniflyplassen. Trenger jo ikke type en time der, selv om jeg skal ha med rn velfylt bagasje i buken på propellfuglen. Noen som vet?
God kveld fra OSL. Da var 5 ukers ferie helt klart over og det er kveldsflight med NAS til BUD for å være på kontoret i morgen tidlig.15D og grei beinplass er sikret. Nice flight. Edit: mangler en Insideflyer tag;
No har eg ikkje erfaring frå Røros lufthamn, men på småflyplassar nordpå, type i Aust-Finnmark, er det gjerne slik at han/ho som sjekkar deg inn gjerne er med på å ta i mot flyet ute på stripa, lossar og lastar litt og tar ombordstigninga, så det perfekte er å levere bagasjen sånn 5--15 minutt før flyet reelt landar (altså dersom det er i rute eller for tidleg ute). Eg har opplevd litt mugne blikk dersom eg kjem type to minutt før innsjekkinga stenger...
Jeg bestiller taxi til 06.00 til avgangen 06.35, selv med innsjekket bagasje. Selv da er sjelden blant de siste.