Søndag morra

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Christian, 19. april 2015.

  1. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    902
    Likes mottatt:
    293
    Bonuspoeng:
    63
    Da er det snart natta her. Akkurat ferdig med å lese Fnates filosofier over språkproblemene i Canada, og er spent på hva neste gullkorn blir.

    Håper alle får en fin søndag.
     
    Fnate and EB like this.
  2. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Ligger på sofaen og slapper av med litt tv-serier som jeg har gått glipp av de siste ukene.

    Snart er det tid for å lufte bikkja også kanskje få tatt en tur på gymmet.

    Rolig rolig søndag :)
     
  3. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God söndag!
    Återförenad med min bag i går och det går inte att bli förbannad när man får en personlig ursäkt ;)
    Idag skall jag göra så lite som bara möjligt. Ha en flott söndag.
     

    Attached Files:

    Travellingalf and Tore like this.
  4. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Sitter og surfer på Hurtigrutens nettsider idag, hvorfor? Tja.. våknet opp med et jævla sug etter en tur med Lofoten igjen. Får se om jeg finner på noe sprell til høsten.

    Skal visstnok bli utetemperatur idag også, så vi får se om metorlogene holder det de har lovet.

    Ha en fin dag.
     
    Fnate, EB and mhsalv like this.
  5. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Urk, host og hark

    Dag 3 som sengeliggende med 'fluenza. Dietten min består for øyeblikket av paracetamol og appelsiner. Håper på å komme meg på beina i løpet av uken i allefall.

    Nada planer for dagen naturlig nok. Annet enn å ligge flat og se på flyene som flyr inn mot BOO og bane 25.
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    "God" morgen fra det Sørlandske!
    Her hadde man en dag i vedhogstens tegn i går. Ble en full 8 timers dag som først ble avsluttet kl 2000. Første motorsag jeg hadde lånt ville ikke starte. Så fikk vi låne en elektrisk en. Den brant seg. Så da måtte vi ut å kjøpe en ny en. Deretter ble det to fulle tilhengerlass med ved. Minst et mål. Ryggsmertene etterpå ble døyvet med urtesmoothie som igjen ble skylt ned med humlesmudi. Så joda. I dag er vel det som kalles dagen derpå.

    Været er supert og nå skal jeg ut å spille fotball med junior1 og junior2. Kan tro jeg gleder meg.

    Dessuten må man starte arbeidsuken allerede i kveld med en posisjoneringsflight, dvs kjøretur, til det Sandefjordske. Når dagen starter der i morgen kl 0800 er det for mye forlangt at man skal kjøre hjemmefra kl 0400 og fortsatt kunne få gjort noe fornuftig.

    Så god søndag alle!
     
  7. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad søndag. Dagen er 9 timere lysere...digg:) Både fått unnagjort en treningsøkt, vasket OIIIIIIIO og nå ryddet og plantet på verandaen. En søndag etter min smak. Klar for ny uke...
     
  8. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,749
    Bonuspoeng:
    183
    God eftan fra Flesland. Var tidlig ute og fikk således tid til endel fortografering på haugen vest for banen. Var i godt selskap der med noen (etter utstyret å dømme) "proffer". Tror også at de var hardere angrepet enn meg.
    Sitter nå å venter på DY136 som tar ungene og meg hjem til Stavanger.
    Ha en fin en:)
     
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen, ja .. her vestsørøstpå er det FA Cup på TV og kaffe i koppen. Ute har vi årets første tornadovarssel, men det ser ut som at det verste vil gå vel sør for oss - sånn ca ved flyplassen. :p Så godt man ikke skal ut og fly i dag!

    Blir mao ikke gjort så mye utendørs i dag. Mulig jeg tar turen til Home Depot og kjøper en ny høytrykksspyler etter at en av naboene tok knekken på den gamle. Mitt nye AA Mastercard ble innviet i går - 24 dollar på to vinylplater ble premien. Dermed bare 2976 dollar igjen før jeg kan innkassere 50.000 bonusmiles.
     
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Her er det fortsatt morgen i 44 minutter til, så jeg sier God morgen fra Toronto.

    Straks starter en skikkelig melkerute hjemover. Først med American Airlines via JFK til Boston. Inkl noen timer på Flaggshipkantina på JFK. Så bærer det videre med BA via LHR og hjem til Oslo. 62K så klart.

    Fant skikkelig billige Instant Upgrade fares med AA, så trodde jeg hadde gjort tidenes skup. Men det er så klart one-class service til JFK. Uansett er det fritt valg fra Buy-On-Board siden jeg har råkkestjernekort.

    Ha en fenomenalt strålende søndag.
     
    KristianSk liker dette
  11. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God aften fra OSL og gull stuen
    Ny meny i loungen i dag
    Gule lapper er tørt
     

    Attached Files:

  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Da var man på plass i Sandefjord!
    Her er det natta! Tidlig revelje i morgen.
    Grøss.....

    Men rommet her på Atlantic er helt supert!!
     
  13. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Kan jeg tippe på Jeep?

    Har hatt en strevsom helg med bytte av all innreding på badet. Selvfølgelig var det for korte ledninger til krana, og manglende deler til avløpet, men det ser i alle fall fint ut. Og etter i morgen kan vi sikkert ta det i bruk også.
    Straks i loppekassa og starte en flott uke i morgen tidlig. Jaggu blir det ikke tid til en liten tur til Kongesn København også på onsdag. Skal blir fint med siste løpetur rundt de "fire søer" før Sentrumsløpet på lørdag. Er i så dårlig form at jeg gruer meg litt for aller første gang...
     
  14. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    OIIIIIIIO ja :)
     
    Kjakan liker dette

Del denne siden