Stille en søndag morgen, snøen drysser lett ned på solkysten og det er 10. karantenedag! 5 dager igjen av karantenen, på fredag endrer status til frivillig innesitting ... sånn går dagene. Gleder meg til en dag å kunne bestille flybilletter på skikkelig vis og ikke bare lekebestillinger .. 1H er ledig til og fra HKG i champishelgen ..
God morgon frå Sunnfjord. Her snør det godt og bilen er sjølvsagt parkert utanfor garasjen. Snart frukost
God morgen fra hovedstaden! Solen skinner fra en skyfri himmel, og i dag skal sykkelen frem fra boden. Snart påskeferie!
Ja, det var mine seter. Men skal en tur til Tokyo i F i stedet. (Hvis det er lov å reise i slutten av oktober)
God "morgen" fra Fornebu. Satt og spilte litt Playstation i natt og plutselig var klokken blitt halv fire. Sist jeg så på klokka var kvart på to. Denne hersens' klokkestilletullet altså! Anyways, den absolutt beste følelsen jeg har hatt på lenge, nemlig følelsen av jetlag! God søndag til alle og enhver!
God morgen! Lite nytt her annet enn det snør som bare det. Lite poeng i det når skiheisen er erklært avslått for sesongen. Jaja, fram med spaden etterhvert, får da i det minste gjøre noe ute. Gevinsten fra i går står allerede på eurobonuskontoen, det gikk fort. Ha en finfin søndag!
God formiddag fra Sandefjord Her skulle egentlig klokka vært 10:45 men siden Norge og EØS landene har gjort dette i mange år har vi stilt den 1t lenger frem. Nei, til høsten stiller vi den tilbake og det blir forhåpentligvis aller siste gang! Ellers er det ikke mye å melde denne søndagen. Ikke mye som er planlagt idag nei. Så dermed får folk her ha en god søndag i disse corona tider også ønsker jeg forsatt god bedring til de av dere som er syk. Så håper jeg @Sonictravel blir immun som han sier
God søndag fra bartebyen! Her har vi over natta gått fra tidlige vårtegn til full vinter. Har funnet fram denne klassikeren fra arkivet så vi kan mimre tilbake til hvordan livet med lounger, lange flyreiser og varmere klima er Tier points run: Gå for gull i British Airways Executive Club!
God dagen! Her kom klokkestilling overraskende på, og sånn sett positivt å finne ut at det ikke var fullt så galt tidspunkt en kreket seg ut av senga Nå venter noen timer med iherdig innsats for å sørge for at sofaen står trygt forankret Ha en flott søndag!
Har oppdatert med riktig link nå: https://insideflyer.no/tier-points-run-til-usa-del-3-concorde-room-lhr/ Linken er riktig, selv om den ser feil ut
Jeg hadde en lignende tur også i Påsken 2019 Min status på BA går ut i Juli. Nå har BA sagt at alle som har status som går ut i April, Mai og Juni får 30% rabatt på kravene. Siden jeg har Juli så håper jeg BA gir disse 1 år forlengelse istedenfor Da slipper jeg å fly inn nytt gullkort i August som var planen. Uansett slik verden ser ut nå så får jeg ikke gjort dette i år, så da blir det soft landing til sølv. Jeg synes det er bedre å kvalifisere på nytt måneden etter status går ut. På BA har jeg Gull ut August og hvis jeg kvalifiserer denne måneden har jeg jo statusen i 2 år istedenfor 1 år. Her er en link til min forrige TP tur https://insideflyer.no/forums/threa...ba-c-og-f-og-concorde-room.13239/#post-276773
God sundag frå Aust-Finnmark! Takk og pris for at vi no har stilt klokka til sommartid. Endeleg står sola i sør omtrent klokka 12 (1145, om vi skal vere pinleg nøyaktig). I dag står sola opp kl. 5 og går ned kl. 19. Det er fader meg ein milliard gongar betre enn soloppgang kl. 4 og ned kl. 18 slik det var i går. Så til alle som er motstandarar av sommartid: Gå og ta dykk ein (mørketids)bolle! Med dagens brannfakkel unnagjort skiftar vi tema over til det nærmaste ein kjem luftfart her i nord i dag: Frisk bris frå nordvest. Heldigvis er det sol: Ha ein fin-fin dag, folkens -- helst utan korona!
Selvfølgelig! Det er jo da man får feriepenger, og det er mer enn vanlig månedslønn til og med.. Så dette er vinn-vinn!