Skulle spise middag, og så var hele gaten stengt. Christmas parade, nesten som 17.mai. Hele byen står på hodet Key West overrasker…
God søndags morgen fra Tigerstaden T5 Miami. Dagene telles ned til jeg også kan se en Minions med nisselue og spenningen stiger for hver dag. Fikk melding om 4stk smittetilfeller i klassen til yngste, så da var det innom for en nødvendig helsetjeneste. Testen tikket heldigvis inn negativ. Ikke nok med det men en av mine naboer er sjefen for Scatec og barna hans går på samme skole som mine. Fredag kan ikke komme raskt nok Ha en smittefri og flott søndag alle IF-ere. Så krysser vi fingrene for at vi snart kan våkne til avis overskrifter, som ikke handler om det jæv.. viruset.
God søndags morgen! Gjøremålslisten er lang, men øverst ligger det å gruble over om man tør satse på Sveits-tur neste helg. Noen som har erfaring med ventetid på privat PCR-test i Trondheim i det siste? Dr.Dropin gir inntrykk av at det er ekstra ventetid her for tiden og det passer jo dårlig når man må ta testen 72 timer før.
God søndag morgen. 4 First billetter med LH litt ut i uka. Loungerun er jo populært på forum, men er det noen brukbare lounger på MEX? eller må det tas på vei ut og/eller inn? @drsyk ? T-7 sånn ca i dag. Og opptrapping til en travel uke på jobb før litt R&R. Vet ikke helt om det blir Minions, men jeg skal helt sikkert glane på runde amerikanere.
God morgen fra solkysten .. En morgen med snø og et lite (urealistisk) håp om at det i dag ikke er nest siste kamp i eliteserien. I natt ramlet det inn 20 000 statuspoeng fra Amex, hva skal jeg med dem i år?? Lite fly fremover og jeg er ikke optimistisk for reiser i 2022 heller .., T-53 LAX
God morgon frå 'rættsia' i bartebyen! I går vart eg endeleg (?) EBD og feira med å avbestilla ei t/r-flyreise til tigerstaden til fordel for togbillettar til same destinasjon. Om der var eit godt val? Tja... Lian restaurant Ha ein fin-fin sundag, folkens
God morgen! Ute snør det, inne har jeg kaffe i koppen, og det er Iron Maiden på radioen. Ganske ålreit, altså. Fortsatt litt snufsete, men i morgen er jeg frisk. Det passer fint, for nå er jeg lei! Har begynt å liste opp pros/cons for å dra til SFO om 11 dager. Foreløpig blir det tur. Ha en fin søndag! 2. Søndag i advent er det vel også..
God morgon frå Sunnfjord. Madammen var på julebord i natt og då styrer han far residensen tidleg ein sundags morgon. Avkommet leikar på golvet og underskrivne fyrer i ovnen og drikk kaffi. Snart kjem bestemora på besøk. Hadde eg berre fått litt trumf og. Er på minussida etter at VT tulla med ein transaksjon her i veka.
God søndags"morgen". T-0 for 4-segmenters tur til GDN t/r. Første leg: SK212 til OSL. "Loungen" på KRS var passe glissen (passer egentlig bra - skal prøve å ta så få sjanser som mulig på turen). Hele reisen tas "bak i bussen", jeg har til og med et legg helt bak på en rad på 20-tallet - med lite folk rundt meg. (Nei, det var ikke et ligg, hører dere!) Litt mer utfyllende når jeg har ankommet gullstua. Ha en fortreffelig søndag! Tenker jeg gjør dette til et reisebrev. Lang stopp i gullstua. (hvis det er noen IF’ere som har behov for å gjestes inn, blir jeg her til 16). Foreløpig prosecco og kvinnestafett. Utsikt til de uvaskede klasser som ikke har fast track SK488 TIL ARN er litt forsinket. - Og kapteinen meldte om nesten fullbooket fly. Mitt valg av 24 A (tilsynelatende i ødemarken) begynner å se mindre glup ut. Har et svakt håp om at D status vil gi blokkert midtsete. Har dessuten en åpenbart seriøst forkjølet rett bak meg, - men det er i det minste neseforkjølelse, ikke tørrhoste. Blokkering funket på nesten fullt fly På plass i en u-travel lounge på ARN. Litt hvitvin får bli «ersatz-bobler» Påfallende forskjell i maskebruk i forhold til OSL. Hører litt tørrhoste i et hjørne langt borte. Må tilstå en blir litt skvetten.
God ettermiddag fra Valencia. Kan melde om morgenjogg på 42 km gjennomført i strålende vær (om man nå ser bort i fra litt drygen mye vind). Etter gjennomført morgenjogg er undertegnede på randen av gråteanfall når han ser en fortauskant og innser at han skal opp/ned, men det hører jo til . Tiden ble såpass at den kvalifiserer til deltagelse både i New York og Boston, så det blir potensielt en del reising ut over det neste neste året (så lenge disse Covid greiene ikke ødelegger da). Så da gjenstår bare å nyte det siste døgnet i Valencia for denne gang, og glede seg til å sammenligne LH sitt intra europa tilbud med LX. Ha en fortsatt strålende søndag!
God søndag, her avhjelpes ettervirkningene av et skikkelig pinnekjøttlag i går kveld. Formen er heldigvis bedre enn en kunne fryktet, og for øyeblikket har angeren over å ikke ha testet ut alle tilgjengelige sorter akevitt, gått over i lettelse over at man tilsynelatende har tilegnet seg litt visdom opp gjennom åra.
Og da vil jeg -på vegne av «vanvittig mange» ønske Eddie47 til lykke med dagen ‘- og det hengende snøret! …..Det det er von i, altså
God søndagskveld fra hovedstaden. Nok en kald dag, men fint med en skitur før det ble både fotball og ski på tven i ettermiddag. Å sitte inne foran tven føles alltid noe mer fortjent når man har fått unna litt fysisk aktivitet først @Eddie47 ser ut til at herrelaget fortsatt har et håp, men Bergens beste fotballag er uansett hjemmehørende på Stemmemyren enn så lenge Planen er vel at også de skal flyttet inn på stadion neste år. Hvis det blir 1.div på herrene så er det vel bare rett og rimelig at gutta spiller på Stemmemyren så Norges og Bergens beste fotballag kan bruke stadion på alle hjemmekamper neste år!