God morgen fra CPH. Akkurat ankommet fra MIA med SK954. En forholdsvis uspennende flight. Men, med veldig hyggelig crew. Smil til dem, så smiler de tilbake. Siste hopp hjem til OSL, hvor det er litt kaldere enn i Fort Lauderdale.. Har tatt på meg langbukser for første gang på en uke. Bra det ikke er så lenge til neste tur til varmere vær! Ha en finfin søndag.
God morgen fra The Athenee Hotel, Bangkok. Siste dag her for denne gang. Om 10-11 timer blir det TG F igjen. Største utfordringen i dag er å finne ut om jeg kan gjeste inn en kamerat som flyr C. F-loungen er stengt, men det er laget en liten F-del i en eller annen lounge.
God søndag morgen fra sengekanten I dag blir det ryddedag før det blir debuten til min yngste på håndballbanen i loppetassen cupen, familien gleder seg stort. Etterfulgt av EM finalen til de litt eldre jentene Ps: Casper Ruud møter Djokovic på hardcourten i Torino som vorspeil til håndball jentene Ha en strålende søndag alle IF-ere
Det blir ikke noe flydag på meg, men mer motorsykkel dag for min del Prisene på leie av motorsykkel er heller ikke noe å klage på da
God morgen fra Ledsplein og snart turen ut til AMS. Litt loungetid før vi kommer oss helt hjem. Med gode minner fra EVA
God morgen fra godstolen. Det blir en tur til flyplassen i dag, men kun for å levere besøket slik at de kan fly sørover igjen. For meg er det tur først på onsdag, jobb, fort og gæli, presentere litt på en konferanse og hjem noen timer etterpå. Ha en flott dag!
God morgen fra den evige stad og straks avreise til FCO. Meget hyggelig helg i denne verdensmetropolen. Hjemturen går via ZRH og CPH, før man lander i BGO. Førstnevnte er Air Baltic (!), så det blir spennende. Ha en flott hviledag.
God morgen, nettopp landet inn fra USA til Heathrow etter en god natt søvn i BA B787 bizzi flatbed. Flyet til Norge går såpass mye senere på dagen at det blir rom for en tur inni sentrum i mellomtiden.
God ettermiddag fra ATH. Her er det straks boarding. Etter 1 uke på tur er det OSL med snø og minusgrader som er dagens mål, hjemturen går via ZRH så ds får man testet en ny flyplass. I morgen venter kontoret og en full innboks, men først skal man nyte noen timer ombord hos Swiss. Nyt søndagen folkens
God ettermiddag fra Barcelona. Det ble over en mil på dagens første tur. Været er fint, men ikke veldig varmt, med unntak av på stranda. Kanskje man skal bo der neste gang?
God kveld fra Royal Prestige Lounge avdeling First Class. Innsjekk gikk selvfølgelig som en drøm, fikk med meg +1 som flyr business til Frankfurt både i innsjekk og lounge. Spa er lagt ned så det er ikke store opplevelsen her, men spesielt drikkemenyen er relativt omfattende. Flyet ble forsinket en time tidligere i kveld, tilsynelatende ubegrunnet, men jeg har så god tid i London at det går veldig fint. Hele menyen for loungen er vedlagt under.