Søndag ...og middag i solnedgang

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 25. febr 2018.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,147
    Likes mottatt:
    869,601
    Bonuspoeng:
    293
    Nå er det søndag i Norge og vi spiser middag i solnedgang B1EAD816-749C-4CDF-9FF8-D26B574C8C20.jpeg C9B41337-B894-4E48-A1C7-71FA12BE6385.jpeg
     
    ArthurDent, Schlandy, LN-FHU and 11 others like this.
  2. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Framleis laurdag i El Calafate ved breidden av Lago Argentina. Her har ein passa på væskebalansen:
    20180224_191948.jpg

    Enno er eg litt usikker på kva Aerolineas Argentina har oppgradert meg til, men eg trur det inngår ekstra bagasje (frå 15 kg til 2x23 kg), noko som kjem godt med. Ja-ja, resten finn eg vel ut når flyet ruslar av garde litt utpå søndagen :)

    Ha ein fin dag, folkens!
     
    ArthurDent, Earl, LN-FHU and 6 others like this.
  3. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,425
    Likes mottatt:
    29,336
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Norge også. Den mentale klokken sviktet med å vekke meg en hel time før jentene skal ut å gå 30km på ski, i noe som må ligne på en OL finish.
     
  4. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,191
    Likes mottatt:
    22,475
    Bonuspoeng:
    183
    Da ble det søndag her i Chicago! Sitter i hotell baren med et glass sprudlevann.
    Ønsker alle en God Søndag :)
    Kan jo være lov å håpe på 30 km Gull til Norge :D

    C7BCBD95-8CD4-4F83-9E99-FFF10CAE7305.jpeg
     
  5. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,899
    Likes mottatt:
    12,828
    Bonuspoeng:
    183
    Det går mot gull, storskjerm på garasjen. 20180225_073643.jpg
     
    ArthurDent, LN-FHU, Upsaker and 3 others like this.
  6. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Er vel premium økonomi de kaller det..

    Jeg ser frem til meget fyldig reisebrev fra landet der nede. Hadde selv booket USH på DUS-FLR billetten, men den ble avbestilt til slutt.. Var på KLM stock så mulig jeg kunne dratt den i land ved å krangle litt.. Men siden jeg hadde en F til Asia via USA lot jeg den gå..

    Ellers er det her på Gran Canaria på tide å innse at virkeligheten skal hente en inn.. Hjem i dag og kontoret i morgen. Så er det ikke sol og klar himmel for den siste dypp i vannet i dag.. hrmf...

    Ha en ellers god dag folkens :)
     
    ArthurDent, LN-FHU and Kristian like this.
  7. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,473
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra hovedstaden!
    Snøværet har gitt seg, og solen titter frem over skylaget. Fin dag for å måke taket.. :p

    Men først skal bookingfingeren få jobbe litt, det er for lite reising fremover..
    Må også finne beste rute til New Orleans til jul.

    Ha en super søndag folkens!
     
    LN-FHU and Kristian like this.
  8. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Det ble bestemt i siste liten at jeg i år skulle få reise ned til Barcelona og delta på MWC i år, men så ble datteren veldig syk denne helgen. Så dagens godmorgen-melding fra meg blir ikke skrevet på Flytoget eller i gullstua som forventet :(

    Når klokka nærmer seg 18:00 er det bare å øke inne-temperaturen, jekke en øl, streame Unpacked og skape mest mulig Barca-stemning som et plaster på såret :p

    Håper alle andre er friske og raske og får gjennomført dagens planlagte aktiviteter og flyreiser!
     
    LN-FHU, NoLimit and Kristian like this.
  9. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag fra vinterfjellet. Å gå rett på jobb etter å ha vært på afterski kvelden før kan jeg si at egentlig ikke anbefales.
     
    LN-FHU liker dette
  10. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim.
    Her er det bursdagsfeiring til eldstemann idag, men først skal ungene ut i nysnøen. Sola begynner å titte fram så det blir en herlig dag :):):)

    Ha en super søndag :D:D:D
     
    Kristian liker dette
  11. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Utifrå det eg kunne sjå, trur eg at eg hadde billett i det Aerolineas kaller 'turistklasse' og at eg no er oppgradert til 'club economy'. Det er nok ikkje mange millimetrane over botnslammet, men vi tar det vi får :)
     
    Eddie47, Berlioz and LN-FHU like this.
  12. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,473
    Bonuspoeng:
    293
    Taket er måkt.
    MVIMG_20180225_132507.jpg
    Det pleide å være en terrasse under der et sted...
     
    Are, Kristian, Henrik and 1 other person like this.
  13. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    En fin søndag startet med at vekkerklokken ringte 07.05 slik at man kunne få med seg Bjørgen bli historisk, deretter ble det noen timer i Nordmarka med flott skiføre før ettermiddagen ble avsluttet med litt fotball fra England. En fin søndag med andre ord :)
     
    Kristian liker dette
  14. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    Det kan jo tenkes du allerede har vært der, men hvis ikke: selv uten spesiell interesse for jazz er det bryet verd å dra innom « »Preservation hall. « . Som regel er det de eldste gjenlevende , og mest genuine utøverne av NO jazz som spiller der. Trangt skittent og varmt, men musikken kommer du til å huske hele livet. I «French Quarter» kan du også finne «Pat O’Brian’s» Baren som er kjent for sine digre «Hurricane»- drinker, og har hatt (og muligens fremdeles har) Verdens høyeste omsetning av alkohol pr. dag. Hvis du vil spise med stjernene ...and the rich and famous: Da kan du dere bestille bord på Brennan’s. Jeg hadde sommerjobb i NO i 1976 ish. Lot meg lokke med av den lokale norske klubben (hvor ˚konene» hadde lagt til side penger gjennom hele året og spanderte)...Jeg hadde ingen kone og måtte betale kalaset selv. Vi spiste en brunch fra ca 10-15, og kalaset kom meg på 1500 kroner. Måtte sporenstreks bruke kontorets teleplex(!) og be om forskudd på lønn, dagen etter.
     
    Travellingalf and Eddie47 like this.
  15. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,473
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for tips!
    Har vært i NO før, men tips er alltid velkomne.
    Skal på cruise som starter i NO, men tenker å ta et par dager i byen først. Kona har ikke vært der, så litt sightseeing må til!
     
    Eddie47 liker dette

Del denne siden