God morgen, på tide å stå opp Her var det et stormende vær i natt vind og regn pisket mot ruten ... Men nå er solen oppe og stranden nyvasket og fin. Hvor dere nå er: ha en flott søndag
God morgon frå Sunnfjord. Arvingen er i dårlig humør i dag, og sparka far sin i det som heng under magen Vi får håpe det er hald i uttrykket «What doesn’t kill you makes you stronger».
God morgon frå det austfinnmarkske! Blygrått på himmelen, plussgrader i lufta og holkehelvete på bakken. Eg vil ha ordentleg vinter!!! Vel, det kjem vel... Er dette eit ledd i arvingens prosjekt 'Let's kickstart the day!'? Måtte prosjektet straks bli skrota!
God morgen fra tåka! Skulle tro det var Holmenkollsøndag.. I dag meldes det om 9 grader og sol. Så det blir tur i skogen med hunden, og så kanskje litt kake/bolle et sted i skogen? Hvem vet. Ble kvitt en sofa på Finn i går, så det må også ryddes og ommøbleres litt. (Jippi!) Dette var vel til ære for deg? Så du ikke skulle få for mye hjemlengsel? Ha en deilig søndag!
Far våknet ikke av at barna sto opp i dag. De hadde tømt ut 15 glass med krydder, tømt fryseren, sølt ketsjup på teppe til mor, spist 25 små poser haribo, spist en halv iskake og drukket cola God søndag da... Brukt 2 timer på å rydde.
God morgen fra Porsgrunn. Fin sms fra norsk tipping lå på mobilen. 6 rette i lotto Satser på Liverpool seier i ettermiddag også..er i flyten nå
Hilser fra Malaga denne søndagen. God søndag er nok å dra det for langt.. Har fått en hissig forkjølelse med matchende feber og bomullshode.. Gleder meg ikke nevneverdig til å skulle på jobb i morgen. Mulig jeg koster på meg hjemmekontor.. Ellers er det fint vær her i Syden, køen til SAS Plus innsjekk var like lang som minus, og håndheving av prioritert var litt variabel.. Dog formet det seg en tredje kø som avskåret den uriktige pluskøen... Straff for alle som ikke leste tavla?
Yo fra over Oslo Ellers leverte DY som vanlig over fjellet i går. Pushet før tiden, bagasjen på båndet i det vi kom ned rulletrappen og poengene på plass allerede. Stappet fly var det også
Ehh... latin rettskriving er kanskje ikke din sterke side. I siste ordet skal det vel være en c og um til slutt.
God ettermiddag fra Mikronesia! Har gjort unna et nokså travelt program de første to dagene. Litt liten båndbredde her på Koror, så jeg får forsøke å formidle noen inntrykk fra reisen litt senere.
God ettermiddag fra Amadoresstranda på Granka. Nettopp spist lunsj på indiske Happy Valley og lam mangoen var en stor opptur sammenlignet med turistfellene det kryr av her på stranda. Takk nok en gang til dette forumet for tipset (husker ikke hvem det var fra). Dette er siste hele dagen av vinterferien og da passer det jo godt med feriens hittil varmeste dag. I morgen er det sas plus hjem igjen. Har de prioritert innsjekk og fast track på LPA? Jeg vet de ikke har lounge.
God ettermiddag fra LYR. En topp (men litt kort) helg er over. Hyggelig lørdagskveld med middag sammen med @RoadKing og frue Helt ok med CC som passer på at kun de som sitter på nødutgang får benytte seg av plassen over. Blokkert midtsete gir også plusspoeng på et nesten fullt fly.
God ettermiddag fra Nordens Paris Her er det 4 plussgrader og man kan se at noe snø har smeltet de siste dagene. Nå venter jeg bare på at kamerat av meg skal bli ferdig på jobb så skal gutta dra på fisketur på kvaløya et sted. Jeg med kamera da fisking ikke er min sterkeste side. Men hey, ikke lenge igjen til tirsdagsturen min til Helsinki nå! Men ha en god søndag til all dere der ute uansett hvor hen i verden dere er